søndag 11. april 2010

Magnolia ~ Brudepike-Tilda:)

I dag har jeg laget et kort til Sketchy Colors utfordring #19, der en skulle bruke fargene rosa, grå og hvit:)) Da passet de nye Maja Design papirene perfekt!! Gøy å begynne å bruke dem, har kjøpt meg et lite lager, så det er en stund før jeg går tom...!
Søte Tilda er fra Bryllupsstemplene til Fairytale Collection, Magnolia. Jeg har sett noen nettbutikker som tar forhåndsordre på dem nå, så de kommer nok snart! Hun er fargelagt med Distress Ink, re-inkers. Rosene er fra Wild Orchid Crafts, Kirsebærblomstene er fra Hobbyhimmelen, og knoppene er fra Kort og Godt. Bladene er punchet ut med QK-tangen. Perlebrads og blonder er kjøpt hos Papirloftet. Jeg har sydd med symaskin og svertet kantene med Distress Ink pad (Walnut stain).
Kortet er også å finne i Magnoliabloggen min.
Takk for at du besøker bloggen min og ha en fin dag videre!:)

24 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelig kort Camilla, herlige farger og vakre detaljer som alltid. Jeg klør i fingrene etter å lage litt kort nå så jobber på spreng med å få ferdig noen rapportpakker som skal inn før mandag for å få kvelden "fri" :) Ha en fortsatt herlig søndag!!

Sol sa...

Såååå lekre farger.... Herlig..! Nydelig malt og herlige lag med designpapir... Blonden er utrolig lekker... Lekkert kort!... :)

Unknown sa...

Åååå herregud så skjønt!! Nyydelige farger og så lekkert malt og lekre detaljer og oppsett som alltid!
Ha en fin fin søndag!

Klem,
jorunn

Trudy sa...

That's absolutely gorgeous!
I love the colours and details and design are fantastic.
Hugs Trudy

Wenche sa...

Åhhhh...så utrolig nydelig....lekkert fargelagt og vakkert pyntet.

Vårklemmer fra Wenche :0)

Aina sa...

Helt fantastisk nydelig....som alt du lager! :)

Lori sa...

My jaw drops to the floor everytime you post a card, your are absolutely amazing!!!!

Sharon sa...

Wow, this is so beautiful Camilla. I love the colours and you have arranged the flowers beautifully.

Riet sa...

Ohhh wowww Camilla,what a BEAUTIFUL card.

Hugs Riet.xx

Anita sa...

Helt nydelig!!! *smelt*

Therese sa...

Vakkert. Herlige ark fra Maja design og motivet er kjempe nydelig. Klem :)

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig kort med mange vakre detaljer!

Klem Laila.

.::CaRiN::. sa...

*W*O*W* vilket ljuvligt kort Camilla! :D Underbar färgläggning, vackra blomsterarrangemang och ja -fantastiskt på alla vis! :D Du är bäst! :D Kramis! PS: Ja, visst är Maja Designs papper underbara! :)

Jorunn sa...

Nydelig kort, Camilla. Finnes det noe finere enn Tilda og papir fra Maja Design???

Klem Jorunn

Ida sa...

Hei! Nok et vakkert kort fra deg! Har nettopp satt et kort på "tørk", og til det kortet har jeg hentet masse inspirasjon i bloggen din!
Takk for det!
Ida

Merethe sa...

"dååååån" så vakkert!

Jackie Thomas sa...

This is stunning Camilla and all your sweet little details are as always amazing. xo Jackie

Lori aka Lo Lo sa...

Stunning!!! I luv the papers. The flowers are beautiful. Fab colouring as always. Great layout.

xoxo,
Lori

Linanna DESIGNS sa...

Good morning Camilla i hope you've had a good weekend. wow you've been busy such a gorgeous tilda card here, absolutely stunning work as always hunny. Those papers are just adorable and the colours are stunning, i love hte way you colour your images too!! i must go check out your distress ink tutorial, and get some tips! have a lovely day hunny big hugs Linda x

Anonym sa...

Wow so sweet and romantic !!!
Hugs
Mag :)

Lilledesign sa...

Nydelig kort:)
altid en inspirasjon å se i bloggen din:)
ha en flott dag videre:)

Torill sa...

Så koselig at du har kost deg i bloggen min:0)
Jeg mente hver eneste ord! Jeg synes du lager de vakreste kort, og dette er jammen ikke noe unntak!!! Elsker blomstene dine og fargene du bruker!!

Klemmser fra meg:0)

Gry-Beate sa...

Bare vanvittig flott!!Du lager så nydelige kort, og dekoreringen din er bare fantastisk!!

;0)Gry-Beate

Mich sa...

Beautiful romantic card, everything fits so wonderwel together !!