fredag 12. august 2011

A gift tag for Christmas

 Her kommer en juletag jeg har laget for Hjerteboden's Juleblogg.
Vi gir jo bort noen flasker til jul, og da er det koselig å kunne henge en liten hilsen på.
Selve tagen er en Tags and bookplates-die fra Tim Holtz.
Masse Stickles-Platinum på kantene. Papir er fra Maja Design og Panduro (gotisk skrift). Liker veldig godt tager, og synes denne Scalloped Tag'en fra Magnolia er super! Teksten er stemplet på med Walnut Stain, og er et stempel fra Magnolia. Ellers på tagen har jeg perler (KaiserCrafts-Chino), en nøkkel (som ligger i vilden sky under fotograferingen...), blonde (kjøpt i Borås) og Scrappers Floss.
Tilda med Amaryllis er fargelagt med Distress Ink.
 Mer blonder nede på tagen. og jeg har også brukt DooHickey diesen Tilda's Lace.
 "Loving Christmas Wishes"-billettstempelet er fra Magnolia, mens den andre billetten er fra Tim Holtz.
{Du kan også lese denne posten i Magnoliabloggen min}
Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ha en fin ettermiddag:)

12 kommentarer:

Christina C. sa...

OMG, Camilla, this is the most gorgeous tag I have ever seen!
Totally amazing!

sandra_w sa...

This is such a lovely tag!! Beautiful!!!!!

San x

The Craft Bucket sa...

Another absolutely beautfiul creation, loving your work. Jane x
http://thecraftbucket.blogspot.com/

Inkypinkydelights sa...

Oh WOW Camilla, this is absolutely gorgeous! I love it! Judy x

Lenie Hempen sa...

Hoi Camilla

Wat een prachtig mooie Tag.
Echt heel lief en mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Anne sa...

Helt utrolig lekker! Superfint med de røde tulipanene, og som vanlig spekket med utsøkte detaljer :-)

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Ååååå....jeg digger arbeidet ditt. Utrolig vakker tag dette her. Flott jobb! Klem...Mona

Unknown sa...

Camilla this is GORGEOUS!!!!! Wow you always have such beautiful creations!!!!!! Very talented lady!!!!! Fabulous!!!!!

Ann sa...

Beautiful Camilla, I just inked her up, and haven't decided what I'm going to do with her yet. Thanks for the inspiration. Hugs

Jorunn sa...

SÅ fin tag! Nydelig motiv :) Jeg må bare se og se flere ganger for å få med alle de herlige detaljene!

Janne-Lise sa...

Jeg ser og ser og ser for å få med meg alle detaljene på denne - utrolig lekker - ikke annet å si.


god helg

Riet sa...

This is so wonderful Camilla.

Hugs Riet.xx