søndag 10. august 2014

Staffelikort til bryllup ♥

Her kommer et bryllupskort jeg lagde til  bryllupet 2/8. Det er et staffelikort, og jeg har brukt stempler fra Magnolia og Stempelglede.
Mønsterarkene er fra Maja Design og kolleksjonen Coffee in the Arbour.
Det vakre motivet er fra Magnolia og kolleksjonen Special Moments Collection 2013. Det heter Wedding Tilda. Jeg har fargelagt henne med Distress Ink reinkers. På kjolen har jeg brukt Tattered Rose, og på de mørkere partiene har jeg brukt fargen Victorian Velvet. Ellers har jeg påført Stickles-Star Dust. Rundt kantene har jeg smeltet litt FranTage-Shabby White. 
Poststemplene er fra Stempelglede og kolleksjonene Follow your Heart og Følg Hjertet ditt. Gunhild har laget to litt ulike poststempler på hver av disse platene :)
Poststempelet med sommerfuglene som jeg har på skrivefeltet er fra kolleksjonen Post Card From Paris. 
Og sommerfuglene som jeg har stemplet på kaffifilterpapir, klippet ut og fargelagt med litt Distress Ink, reinker er fra kolleksjonen Vintage Baby.
Blomstene er fra Kort og Godt og WOC. Den i midten er selvlaget. Der jeg har stanset ut ulike blomster fra Sizzix diesen-Tattered Flower Garland.
Jeg har stanset blomstene ut i kaffifilter, og sprayet dem med selvlagede mister (blanding av vann, Distress Ink-reinkers og en dråpe Opalite Gold). Blomsterfrøene i midten av blomsten fikk jeg fra Magnolia. Motivet er stemplet med stempelputen Archival Ink-Rich Coccoa. Og jeg bruker Langton akvarellpapir hot pressed, 300g. Pensel:Italeri str 0, 00 og 000.


Under ser du alle tre "bryllupskortene". Det ble posen som var fra oss:) De to andre kortene var bestillinger. Det er alltid så gøy å lage bryllupskort, og hadde jeg hatt bedre tid, så ville jeg lagd mange flere! Nå er jeg igang med et nytt prosjekt, en "venninne av en venninne" skal starte barneklesbutikk i Bergen, og har spurt om jeg kan lage noen kort til butikken hennes. 
Veldig gøy! Og jeg håper at jeg får til å lage iallefall noen kort til åpningen 1. september:)
Tusen takk for at du besøker bloggen min, og ha en flott søndag videre!

10 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Lekre bryllupskort....
Alle sammen er så fulle av flotte detaljer, de er et syn...

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Så nydelig, Camilla!! Utrolig lekre detaljer og så delikat satt sammen <3 Så gøy med kortene du skal lage til åpningen av klesbutikken!

Gode klemmer fra Gunhild

Anonym sa...

Så utrolig nydelige bryllupskort.

Anonym sa...

Så utrolig nydelige bryllupskort.

Paper Profusion sa...

Stunning! Nicola x

Dortesjs sa...

super smukt og romantisk

Barbara GR sa...

Amazing!!! I love it!!! All your creations are always absolutely stunning!!!
Hugs, Barbara GR

Candy sa...

Absolutely beautiful!!
Hugs, Candy

artiza sa...

incredibly beautiful

Pet73 sa...

So gorgeous!