tirsdag 22. mai 2018

Konfirmasjonskort for Maja Design!


Heisann! Jeg har noen konfirmasjonskort å vise. 
Jeg har brukt Maja Design sine ark ifra Denim & Friends kolleksjonen
Og du kan også se disse kortene i bloggen til Maja Design.


Først kommer to kort der jeg har laget en mal i papp til vesten, 
som jeg har brukt til begge. 
Teksten er fra Ett Trykk sine konfirmasjonsstempler,
og sløyfen er laget med en Sizzix die.








Teksten over er skrevet på PC 
og printet ut på 200 g akvarell papir (Canson).



I år er elevene på skolen min konfirmanter, 
så da har jeg laget et kort til hver av dem.
To stykker fikk lollipop kort:


 Motivene er også fra mønsterarkene til 
Maja Design (Denim & Friends).





Framsiden, og baksiden til å skrive en hilsen fra.





Bokkortet laget jeg til en kollega, 
som gav det til sønnen sin.


Til kantene har jeg brettet 200g akvarellpapir (Canson).


Framsiden er lik som kortene.


På boksiden har jeg brukt en die fra Papirdesign.








Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Klem,
Camilla

2 kommentarer: