søndag 17. november 2013

DT Maja Design ~ Julekort ♥

Nå for tiden (når jeg har en ledig stund!:)) koser jeg meg med fargelegging av julemotiv! 
Magnolia har så mange søte julestempler i sin siste kolleksjon Winter Wonderland. Og når jeg oppdaget at Peaceful Tilda her hadde vinger, måtte jeg bare ha henne også:)
Dette kortet har jeg laget til Maja Design, og ligger nå i bloggen der.
Papirene er fra Maja Design sin kolleksjon: It' Christmas Time.
Tildamotivet er maskert sammen med teksten Christmas Background fra So Jolly & Under the Mistletoe Collection 2009
De vakre tekstene på tag'ene er fra Stempelglede.

Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ha en fin kveld:)
♥♥♥

16 kommentarer:

Beate sa...

Wow, dette var virkelig nydelig! Nydelig stempelmotiv :)

Rita sa...

Fantastisk vakkert julekort Camilla, det er alltid like koselig å titte innom deg og de nydelige kortene dine :) Gleder meg til jeg også får de nyeste Maja arkene :) Klem Rita

Christina C. sa...

OMG.....an exquisite work of art!!!!
Adore your coloring, your outstanding design work and all those fabulous embellishments...WOW, WOW, WOW!!!!!!!!!!!

Veronique sa...

Så nydelig ♥

❤ Kaia sa...

Nydelig kort, som alltid spekket med l´nydelige detaljer...
Fantastisk flotte tekster fra stempelglede...

Klem fra Kaia

debby4000 sa...

Oh I do love your beautiful, adorable card.
luv
Debby

leonenkarin.blogspot.com sa...

Hi Camilla,

When I'm scrolling over your blog, I enjoy every creation that you've made. each one is so beautiful and all the colors are perfectly matched. This card I really love! And this little angel... speaks for her selves ;p

Hugs, Karin

Turid sa...

Utrolig lekkert kort med mange søte detaljer. Må bare få spørre. Bruker du fototelt/lystelt når du tar bilde av kortene dine? Jeg strever med å få bildene gode nok med tanke på ly softgun farger.
Ha en fin mandag :)
Hilsen Turid

Sol sa...

åh!!! så utrolig lekkert!! Nydelig fargelegging! Flott maskering og Stilige Detaljer!! Er Stor Fan av fargeleggingen din! :o)

Camilla sa...

Hei Turid! Jeg har ikke brukt fototelt på disse bildene. Bildene er tatt i dagslys. Om lyset står på inne, får bildene et gulskjer. Så det er lurt å slå av lysene når du fotograferer. Et annet tips er å ha mye hvitt der kortet står. Jeg har også forandret innstillingene på blenderåpningen på kameraet litt slik at bildene blir litt lysere.

artiza sa...

wow...adorable card:)

Artes de Nágela sa...

Very cute!
The colored Tilda was wonderful!

Chris_P sa...

WOW!!! helt fantastiskt!!!!

Elena F Scrap sa...

Hi Camilla, I´m a "little" late with this comment but your card looks fantastic as allways. Elena F.

Sol sa...

Syntes ikke dette stempelet var så fint!!! ØH.. Jeg trekker det tilbake!!! Helt NYDELIG!!! Vakker Vakker fargelegging!! Nyyyyyydelig soft fargelegging!! Helt Perfekt.. Stilige lag på lag med papir.. Og Juleklem og Julepost var stilig skrift.. -er det stempler??

Anonym sa...

Hello.This article was extremely interesting, especially since I was searching for thoughts on this subject last Friday.