onsdag 1. januar 2014

Blogg-hopp med HJERTEBODEN ♥

Godt nytt år!! 
Her kommer årets første post fra meg, 
og jammen er det ikke en liten pangstart med et blogghopp!!
Så om du kommer hit ifra Bente's blogg er du på rett spor:)
Vi blogger kortene våre til Hjerteboden's første utfordring i år, 
som er VINTER.
Håper du lar deg inspirere, både til å hoppe fra blogg til blogg, og å bli med på utfordringen vår. 
For at vi skal vite at du har hoppet, så legg igjen en kommentar i bloggene våre:)
Den neste du skal besøke er Janne sin blogg. 
Happy Hopping!
♥♥♥
Nå litt mer om kortet mitt, som er laget med en Go Kreate dies.
Alle mønsterarkene er sydd sammen med et Bazzill ark-Vanilla, og stammen på kortet er laget med Kraft kartong
Jeg har svertet papirkantene med Distress Ink pad-Walnut Stain. Skøytene og trærne er også itillegg svertet med Distress Ink pad-Pumice Stone
På framsiden har jeg brukt de fine skøytene til Tim Holtz (Ice Skates) sammen med snøkrystaller fra Magnolia. Jeg har også stanset ut to søte tag'er (So Wrapped Lovely).
Papirene er fra Maja Design og Vintage Frost Basics kolleksjonen Jeg har brukt arkene 5th of December og 10th of December.
På innsiden av kortet har jeg laget et pop-up kort!
Og hva passer ikke bedre enn Tilda på skøyter?! 
Hun heter Ice Tilda og er ifra Sweet Christmas Dreams Collection 2011
Hun er fargelagt med Distress Ink, re-inkers. 
Hud: Vintage Photo, Tattered Rose, Tea Dye.
Hår: Antique Linen, Walnut Stain.
Kjole: Victorian Velvet (Re-inkers og så Markers), Black Soot.
På muffen, strømpene og skøytene har jeg brukt litt Pumice Stone.
Ellers har jeg påført Stickles-Star Dust og Crackle Accents på motivet.
 Trærne i bakgrunnen (Tree Line) er laget med dies fra Tim Holts og de trærne nærmest (Christmas Tree) er DooHickey dies fra Magnolia. Det er også sleden som står parkert der (Santa's Sledge).
Under ser du hvordan jeg har festet Tilda. På denne måten legger hun seg fint ned når kortet lukkes, og spretter opp igjen når du åpner kortet.
{Du kan også se dette kortet i Magnoliabloggen min}

Jeg deltar i:
 Kreativ Scrapping sin utfordring #1 - Frost/vinter/nyttår.
Nordsalten hobbyklubb sin utfordring #87 - Punch/dies.
Time for Magnolia Challenge - #42 - Winter Wonderland.
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

57 kommentarer:

June sa...

Et helt nydelig kort med søt Tilda. Mye fine dies du har brukt og så flott pyntet!!
Håper du har hatt en fin jul og romjul! Godt Nyttår!
Klem, June

Lene sa...

Så flott pop up card. Nydelig. Godt Nyttår. Klem, Lene

Unknown sa...

WooooW love it inside and outside. I like the way you put trees inside of the card.
Jasmina

Guri sa...

Wow!! Lekker framside, og så stilig med Tilda som spretter opp og tar ein piruett på isen år ein opnar kortet :)

Elin sa...

Nydelig popup-kort! Herlig pyntet både på utsiden og innsiden, og fargeleggingen er som alltid en fryd :) Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Sol sa...

Nyyyyydelig!! Herlig tykt kort.. laget av mange die cuts!! Supert soft i fargeskalaen.. Lekre dies brukt.. Og Nydelig fargelegging.!!! Stilig stempling rundt arket man skal skrive på.. Det liker jeg også å gjøre!! Lekkert!!

Anne Gro sa...

Super lekkert som alltid!! Elsker det du lager. Du tryller fram så mye lekkert!!! Alltid gøy å åpne nye poster fra deg!! Ønsker deg er strålende Godt nytt år, og gleder meg til mer inspirasjon fra deg i det nye året! Klem

Berit sa...

Hei og Godt Nyttår!
Så lekkert et kort! Nydelig pyntet!
klem, Berit

Camilla sa...

Kommentar mottatt på mail:
Hej!

Skirt och otroligt vackert med denna färgkombination.
Rent och allti i sin enkelhet ser man att du lagt ned otroligt arbete.

Ann Johansson
Sverige

Christina C. sa...

OMG....what a magnificent creation to start the New Year....you absolutely rock, Camilla! This is exquisite!

Kristin sa...

Nydelig kort, kjempefint fargelagt og morsomt med forskjellige dies!

Tone K. sa...

wow...så flott....du og du..det er jo kunstverk. De skøytene der liker jeg utrolig godt så det er nok noe jeg må anskaffe meg :)
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År !

Gitte sa...

Wow flot flot kort.
Godt nytår.

anette sa...

Godt nytt år:) lekkert kort. Elsker fagekombinasjonene! :)

Rita sa...

OMG! For et flott kort du har laget :) Så vakkert inni :) Du er dyktig du! :) Passer Go create diesene i Big Shot maskinen? Godt nytt år til deg :) Gleder meg til å se hva du lager i 2014 :) Klem Rita

Camilla sa...

Tusen takk Rita! Ja det gjør de :) Klem

Tina sa...

For er nydelig kort!! Så manga lekre detaljer :-) og ikke minst gjennomført:-)

Camilla sa...

Kära Camilla!
Gott nytt år vännen <3
Roligt att få ta nästa steg till dig i Hjertebodens fantastiska blogghopp.
Ett otroligt vackert kort, med många fina detaljer. Vacker målning och så många vackra dies som du använt.
Tack för en härlig stund hos dig,
och för all inspiration med dina fantastiska kort.
Kramar Camilla <3

GryA sa...

Utrolig flott og forseggjort!

Zora sa...

Härligt vintrigt kort, gillar alla olika dies-granar du kombinerat på kortet.

tinken76 sa...

For eit flott og spennande kort du har laga <3

ionabunny sa...

Gody Nyttår. So beautiful. I love the skates and the winter scene is gorgeous

Charlotte sa...

Oj,oj vilket kort, det är så fint så jag vet inte vad. Fantastisk vinterkänsla och din fina design och färgläggning!
Kram Charlotte

Askepott sa...

Fantastisk! Så gjennomført og lekkert - du er en mester. Her ligger det masse arbeid og omtanke bak. Ønsker deg et kreativt og flott nytt år! :-)

Ann Kristin sa...

Wow! For ett lekkert kort! Nydelig innside :) Og nydelig fargelagt som alltid! Veldig stilig med de skøytene på forsiden!

RitaK sa...

Godt nyttår! Artig å starte det nye året med blogghopp... Og dette kortet gjør med helt målløs... *host* *hark* *kremt* Der kom stemmen tilbake... Fantastisk vakkert, og med min favoritt skøytedies og tonnevis av lekre detaljer og søteste lille Tilda på skøyter... Elsker kortet ditt Camilla :-)

Sissel sa...

Åhh så lekkert, massevis av nydelige detaljer, lekre farger og søte Tilda, fantastisk.
Klem Sissel

Elisabeth sa...

Ett flott kort med ett nydelig Tilda motiv :0)

sanne sa...

Wauu så flot

Linda sa...

Lækkert♥som vanlig:)
Elsker disse skøytene!!!

Godt nyttår!

Klem,Lindamor

Unknown sa...

Godt nytt år, for ett herlig kort. Her er det bare å bli inspirert og la kreativiteten strømme :-) hilsen Bodil

Barbara GR sa...

Happy New Year Camilla! You'v started this new year with another amazing card!Amazing work!
hugs, Barbara GR

honeybeespaperie sa...

Wonderful creation! I just love it!
Hugs, Manuela

Cathrine Sandvik sa...

Du lager de vakreste kreasjoner! Jeg elsker ditt arbeide :-) Klem fra Cathrine

Torill sa...

For et fantastisk lekkert kort du har laget! Så mange nydelige detaljer og aldeles nydelig fargelagt og ellers flott pyntet/laget. :)

Torill

Jeanett sa...

Rett og slett et helt fantastisk kort:) Har sett lenge på dette kortet og beundret alle de flotte detaljene:)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK.
Klem fra Jeanett

Unknown sa...

Et helt fortryllende kort, og det er resten av bloggen din også. Jeg er stadig innom og kikker på kreasjonene dine. Kan aldri se seg lei.

Godt nyttår!

Heidi.K sa...

Hei Camilla, så flotte kort kreasjoner du lager:) Utrolig Kjekt med denne blogg hopping dere har, så man kan titte innom hverandres blogger å få inspirasjon og ikke minst lære nye ting.
Tusen takk, og godt nyttår til dere!

mellem sa...

Kortet er helt utsøkt som vanlig. Hiver meg med på blogghoppen

Janne Andersen sa...

Så fint kort da:-)

Sigrun sa...

WOW så lekkert :)

Camilla sa...

Utrolig nydelig kort, Camilla. Fantastiske detaljer:) Jeg er gjerne med på blogghoppen!

Beatrice sa...

Så utrolig flott kort. Jeg elsker fargen, fargeleggingen og alle de søte detajene på kortet. Dette var et godt stykke arbeid, og man ser godt hvor lang tid dette må ha tatt. Heldig er den som får dette flotte kortet.

Klem Beatrice

Ninas Hobbyrom sa...

Fantastiske, fantastiske deg!!! Gjett hvem som har lyst til å prøve seg på pup up kort nå.. Tusen takk for inspirasjon!! HELT utrolig!! jeg forelsker meg gang på gang i de nydelige kortene dine! <3

Unknown sa...

Så fint ett kort, mye go inspirasjon av korta du lager.

Mvh Annicka

Karen Elise sa...

Nok et virkelig nydelig vinterkort i blogghopprunden! Så lekkert på framsida, og så gøy med "pop-up" inni! Vakkert!
:) Karen Elise

Tamara sa...

Beautiful! I love the design and colours,
HUGS, T.

Anna sa...

Underbart fint vinterkort!
Kram

Lena sa...

Fantastisk vakkert kort i nydelige farger :-)

Renate sa...

Vanvittig lekkert!!

Dorte sa...

Super fint kort, Camilla, jeg lurede et kort øjeblik på hvor Tilda var blevet af, men så dukkede hun heldigvis op ;)
klem Dorte

henriettesskaperglede@blogspot.com sa...

Hei:) utrolig nydelig kort, herlige duse farger. søtt motiv av Tilda:) Flott pyntet med mange fine detaljer.
Klem Henriette

Veronique sa...

Jeg har ikke ord, Camilla! Alt du lager er kjempe lekkert ♥

Klem, Veronique

May Grethe sa...

wow,wow,wow, dette kortet ( kunstverket) er utrolig nydelig <3

Unknown sa...

Hei Camilla :)

Kjempe vakkert vinterkort du har laga.. Endå flottare i virkeligheten :)

Tusen takk for at du deltar hjå oss i Kreativ Scrapping :)

Klem frå Tine

Margreet sa...

Wow what a gorgeous creation and thank you for joining on the Time for Magnolia challenge blog.
Hugs Margreet

Anonym sa...

As a Newbie, I am always browsing online for articles that can help me. Thank you