fredag 18. april 2014

Mappekort ~ Konfirmasjonskort til gutt

Her kommer jeg med mappekort jeg har laget til to konfirmanter. 
Papirene er fra Maja Design og Vintage Autumn Basic kolleksjonen, og jeg har kun brukt No. XIV på begge kortene (framsiden og baksiden). Syns luftballongene er så stilige!
Under ser du kortene åpnet.
Inni kortet har jeg laget en lomme til penger. Jeg har brukt Word Window punchen min fra Stampin'Up.

Motivet er fra Saturated Canary - Suspenders, og fargelagt med Distress Ink, Re-inkers. Klattestempelet er fra Stempelglede, det samme er konfirmant-teksten.
På framsiden har jeg laget en slags sjablong og malt på med hvit Gesso. Poststempelet er fra Kort & Godt.
Gears diesen er stanset ut med svart kartong og så har jeg påført Stickles-Star Dust. Navnene er Thickers. Billettene er fra Tim Holtz.
 Inni noen enkle kort til å skrive en hilsen på. Konfirmasjons-poststempel er fra Kort & Godt.
Alle papirene er svertet med Distress Ink puten - Walnut Stain, og så sydd sammen med symaskin.
 Framside og bakside.
 Begge framsidene:
 Ja, og enda et bilde:) Datoen er trykket ut med en Dymo-maskin som jeg kjøpte hos Kremmerhuset.
Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Ønsker deg en fortsatt god påske :)

9 kommentarer:

Magda sa...

Fantastic creation Camilla!
Happy Easter weekend
Magda

Heidi sa...

WOW så utrolig stilig Camilla <3
Dette må jeg prøve meg på en vakker dag! Takk for fantastisk inspirasjon som alltid.
God påske til deg og dine

Klem klem

Anonym sa...

Så utolig fine kort. Veldig inspirerende å se på korta dine. ♡

Barbara GR sa...

Wow... this is just fantastic !!
Hugs, Barbara GR

Hilde sa...

Tøøøft!!
Skikkelig stilg kort! Fortsatt god påske til deg og dine!

Cino sa...

Så utrolig lekre kort! Herlig kreativt! Fortsatt fin påske!

❤ Kaia sa...

Disse var fantastisk flotte Camilla...
Nydelig oppsett, flotte papirer og den word window punchen MÅ JEG HA, vett du om de har den enda på Stampin'up ????
Klem fra Kaia

Sol sa...

Utrolig Stilige!!! Nydelige Design ark.. Flotte fargetoner og Lekkert satt sammen med lag på lag og sydde kanter... ! Utrolig Lekkert!! Mange Lekre Detajer å se å finne etterhvert som man studerer!! :o)

Clausen sa...

Smukt lavet og en fantastisk inspiration. Findes der en tutorial til hvordan den laves .
Hilsen Lotte