torsdag 1. mai 2014

Hjerteboden's utfordring #5 ~ Bryllup ♥

Da er det allerede 1. mai, og en ny utfordring hos Hjerteboden
I mai er temaet BRYLLUP.
Jeg har dekorert en gavepose.
Motivet er fra et klippeark i Maja Design sin kolleksjon Vintage Autumn Basics.
Sløyfen er laget med en Sizzix die, Bow-Tied.
Fugleburet heter Caged Bird.
Sløyfen er stanset ut i kraftkartong, og malt med hvit gesso.
"Til brudeparet"-teksten er fra Stempelglede.
Nederst noen vakre pennespisser fra Rangers, med søte tekster på.
Under har jeg tatt bilde av posen fra begge sider.

Noen close-ups:
Blomstene er laget med en dies fra Sizzix.
Den er ganske genial, og en får en mengde blomster bare med en dies. Jeg har trykket ut blomster i tre omganger, med tre ulike ark. Et bazzill-vanilla, et ark fra en gammel bok, og et mønsterark fra Maja Design. Så har jeg satt dem sammen i ulike konstilasjoner. 
De er svertet med Distress Ink-Pumice Stone, og malt med litt hvit gesso i kantene.
Dies'en heter Tattered Flower Garland, og er en Tim Holtz die fra Sizzix.
Til å forme blomstene har jeg brukt Susan's Garden Tool Kit. Et kjempeflott verktøy til å få litt mer liv i blomstene. Om du trykker på linken til blomster-verktøyet, kommer du også til en video, som viser det i bruk.

Ta turen innom Hjertebodbloggen, og bli med på utfordringen du også!
Klem, Camilla

4 kommentarer:

Sol sa...

Åh.. Vakkert!! SuperLekker Gavepose... Blomstene du har laget er Nydelige.. Klarer ikke se meg mett på de!! Stilige Ton i ton farger og MASSE Detaljer!! Stilig!!

Ellen sa...

Wow Camilla...so beautiful!
XX Ellen

MonaV sa...

Vakkert, nydelig, flott.....kunne bare fortsatt her :):)

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert, Camilla ♥

Klem!