søndag 20. april 2008

Bare et til i dag;) /Only one more today;)

I dag har jeg fått laget mange kort!! Her er et av de (som jeg likte best selv). Må bare si: Tusen takk for alle koselig tilbakemeldinger!! Det er så hyggelig å komme inn her og lese kommentarene deres:) Nå blir det en liten pause i kortlaging for meg, iallefall frem til neste helg... Jobben tar alt for mye tid!! Ha en flott uke:)
Jeg har brukt mer av Graphic 45 til dette kortet:) er bare så fint det papiret... Motivet er nok en gang Flower Girl fra Ladybug and Friends, illustrert av Rachelle Anne Miller. Malt med Distress, og så bruker jeg grå Le Plumme tusj rundt motivet, og div. hvite prikker og streker med souffle-pennen. Gratulerer stempelet er fra Papirloftet. QK alfabetet Zoe.

6 kommentarer:

Hanne sa...

Hei Camilla,

og tusen takk for både hyggelig kommentar og linking :)

Disse kortene var VIRKELIG lekre!!! Jeg har notert flere gode tips i min kreative bok. Så stilig med de halvperlene som dekor på sirkelkanten!

Ha en fin arbeidsuke, du får jo god bruk for kreativiteten din der også!

klem fra Hanne:)

Lim sa...

Beautiful!!! I love this card Camilla..
Please check my blog I think have a surprise there!.
Hugs,
Lim.

Heidi sa...

Nydelig rett og slett. Fargene, papirer, stempel, detaljer - alt er bare helt perfekt!

Stor klem fra Heidi

Ps: Ha en fin jobbeuke.

Nixe-Moni sa...

Ooooh another stunning card. Your colouring is great again. Love all your cards.
Hugs
Moni

Nikki Fairbairn sa...

So beautiful Camilla. I love everything about this card... it is perfect! Congratulations on winning Lim's Blog candy. Hugs, Nikki x

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei, så nyyyyydelige kort og fantastiske detaljer du lager. Helt imponert! ;) Om det er ok for deg, så linker jeg gjerne til bloggen din. Og - jeg kommer garantert tilbake for tips og inspirasjon!!

God helg ;)