lørdag 31. mai 2008

Jeg har blitt tagget!!

...av selveste Hanne!:) Og det er nok best jeg tar dette med en gang..!:)

REGLER:
The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.
Dette blir på norsk, ja:)
1) Ten years ago
Da var jeg altså 22 år, åå for en fin alder:) Jeg sysslet på med ulike håndarbeid og sånt, som å sy, strikke, glassmaling, akvareller ol. Jeg hadde gått et år på universitetet, og var vel nå flyttet hjem. Jeg fikk jobb som lærervikar på en liten barneskole, og trivdes veldig godt med det. Så det var sånn det skjedde at jeg senere bestemte meg for å begynne på lærerskolen i Sogndal!:)
2) 5 things in todays ”to do”-list-
1. Rette noen sidemålsstiler. Har 10 igjen av ca 100. (Så begynner å slappe litt av nå, etter 1 mnd rettings-mareritt!!)
2. Henge ut klær (denne listen blir spennende, folkens:P)
3. Om tid, vil jeg lage et kort til!!
4. Gjøre meg klar til bytur til Bergen. Bjarne blir 33 år i dag, og det skal feires litt;)
5. Gjøre bursdagsbarnet glad, ved å holde ut i kinosalen under Indiana Jones.. (haha)
3) Snacks I enjoy
Tyrkisk Pepper, fløtekarameller, youghurtnøtter, og de chipsene med sjokolade!! Nam nam! Veldig glad i brie, fetaost og grønne oliven også:)
4) Things I would do if I was a millionaire
Betalt ned det altfor høye lånet vi nå pådrar oss... Og reist masse!!! Jeg hadde reist til alle kontinenter, spesielt Sør Amerika, og alle sydhavsøyene. Jeg hadde nok spandert på de rundt meg også;) + anskaffet meg mer kortutstyr selvfølgelig!
5) Places I have lived
Her er det litt ymse, fra skoler og sånn, men: Flå, Mundheim, Voss, Ørsta, Bergen, Mundheim (igjen), Sogndal, Mundheim (igjen), Tørvikbygd og nå Strandebarm (her vi bygger hus!). Ble litt lokalt dette..:)
Så nå er det min tur til å sende dette videre, og det blir til disse:

2 kommentarer:

Caroline sa...

Haha.. dette var gøy!! :)

Anonym sa...

Thank you for any other informative blog. Where else may just I am getting that kind of info written in such a perfect way? I have a project that I am simply now running on, and I have been at the glance out for such information.