fredag 23. mai 2008

New Challenge Blog

Jeg har noen gode nyheter!!
Jeg har blitt spurt om jeg vil være
Design Team Medlem
i den nye Challenge Bloggen:
Det er en utfordring for alle som elsker
Sugar Nellie stempel,
og det inkluderer Rachelle Anne Miller sine stempel også;)
Så hiv dere med!! Det starter neste tirsdag,
27. mai.
Sjekk ut de andre i DT'et: Debbie, Nikki, Deb, Shary, Marlou og Joanne.
¤
¤
¤
I have some great news!!
I have been asked to join the new Challenge blog
as a
Design Team Member.
This challenge website is for all who love
Sugar Nellie stamps,
and that includes Rachelle Anne Miller's design too;)
The challenge will start next Tuesday 27th May.
Please have a look at the other DT's: Debbie, Nikki, Deb, Shary, Marlou and Joanne.

10 kommentarer:

Dawn sa...

Wow Well Done Camilla - you must be so pleased

Marlou McAlees sa...

Hi Camilla :) I too am looking forward to being on DT with you and rest of ladies, your cards are absolutely beautiful!! :) x

Nikki Fairbairn sa...

Congratulations Camillia. So great to hear I will be working with you on the team. Please check my blog as I have an award for you. Hugs, Nikki x

Hanne sa...

Å, så gøy, Camilla!! Gratulerer! Dette blir spennende, jeg liker sånne utfordringer...

God helg til deg, med en god klem fra meg :)

Turid Mari sa...

Så gøy da, Camilla!!!
Gratulere :)
Skjønne godt at de ville ha dæ me i teamet, flinka!!
Ha ei fin helg!!!
Klem fra Turid.

Marte sa...

Hei vennen! :)

Huff, det hørtes ut som du har nok å gjøre om dagen du da! Tvi tvi - det er snart sommerferie ;)

Haha, ja - den uvele flue er et festlig minne, som blir dratt opp i tide og utide.. Hihi, det er greit så lenge det ikke var min feil vettu.. :P

Så koselig at du har blitt med i designteamet, du har nok mange koselig og kreative stunder foran deg! Gleder meg til å se hva dere finner på :)

Godklem fra meg

Monique sa...

Congratulations Camilla !!! I love your work :)).

Hugs Monique

Eli sa...

hei
Så mange fine kort du har her. jeg er rundt på inspirasjonsrunde, og her var det mye inspirasjon.

Dawn sa...

I think I will have to get some Sugar Nellies and Tildas - I must be the only person in the world who doesn't own one stamp of them!!! LOL

Dawn
x

Heidi sa...

Så kjempegøy! Gleder meg til å se videre.

Klem fra Heidi