fredag 23. mai 2008

New Challenge Blog

Jeg har noen gode nyheter!!
Jeg har blitt spurt om jeg vil være
Design Team Medlem
i den nye Challenge Bloggen:
Det er en utfordring for alle som elsker
Sugar Nellie stempel,
og det inkluderer Rachelle Anne Miller sine stempel også;)
Så hiv dere med!! Det starter neste tirsdag,
27. mai.
Sjekk ut de andre i DT'et: Debbie, Nikki, Deb, Shary, Marlou og Joanne.
¤
¤
¤
I have some great news!!
I have been asked to join the new Challenge blog
as a
Design Team Member.
This challenge website is for all who love
Sugar Nellie stamps,
and that includes Rachelle Anne Miller's design too;)
The challenge will start next Tuesday 27th May.
Please have a look at the other DT's: Debbie, Nikki, Deb, Shary, Marlou and Joanne.

12 kommentarer:

Dawn sa...

Wow Well Done Camilla - you must be so pleased

Marlou sa...

Hi Camilla :) I too am looking forward to being on DT with you and rest of ladies, your cards are absolutely beautiful!! :) x

Bunny-Zoe's Blog sa...

Congratulations Camillia. So great to hear I will be working with you on the team. Please check my blog as I have an award for you. Hugs, Nikki x

Hanne sa...

Å, så gøy, Camilla!! Gratulerer! Dette blir spennende, jeg liker sånne utfordringer...

God helg til deg, med en god klem fra meg :)

Turid Mari sa...

Så gøy da, Camilla!!!
Gratulere :)
Skjønne godt at de ville ha dæ me i teamet, flinka!!
Ha ei fin helg!!!
Klem fra Turid.

Marte sa...

Hei vennen! :)

Huff, det hørtes ut som du har nok å gjøre om dagen du da! Tvi tvi - det er snart sommerferie ;)

Haha, ja - den uvele flue er et festlig minne, som blir dratt opp i tide og utide.. Hihi, det er greit så lenge det ikke var min feil vettu.. :P

Så koselig at du har blitt med i designteamet, du har nok mange koselig og kreative stunder foran deg! Gleder meg til å se hva dere finner på :)

Godklem fra meg

Monique sa...

Congratulations Camilla !!! I love your work :)).

Hugs Monique

Eli sa...

hei
Så mange fine kort du har her. jeg er rundt på inspirasjonsrunde, og her var det mye inspirasjon.

Dawn sa...

I think I will have to get some Sugar Nellies and Tildas - I must be the only person in the world who doesn't own one stamp of them!!! LOL

Dawn
x

Heidi sa...

Så kjempegøy! Gleder meg til å se videre.

Klem fra Heidi

ANGELO sa...

Gratulerer så mye, Camilla. Dette er kjempegode nyheter. Du lager så utrolig mange nydelige kort, og sammen med de nydelige stemplene fra Rachelle Anne Miller så må det bare bli utrolig mye fint!!!

Klem fra Kristin

Mary Paulyn sa...

whoah this blog is magnificent i really like reading your articles. Stay up the good paintings! You recognize, a lot of individuals are searching around for this info, you can help them greatly.