fredag 8. august 2008

New look & apple pie:)

Her kommer et Magnolia kort fra meg i dag! Hun er så søt, Tilda med eple paien!
Klem stempelet er ifra Kreativ Hobby, og mormors oppskrifter er fra Papirloftet. Papir jeg har brukt er fra Fancy Pants-Sweet Pea, 3ndy Papir-blomsterdrøm, Crate Paper-Poppy og MM-Audrey Scallop Circle.
På sløyfene i håret er det stickles, og 3D lim på paien (er jo umulig å se her da..)

Jeg har også fått en award av Heidi a.k.a. Filharmonicas kreative verden!!! Tusen takk:)
Så var det new look da. Hehe, jeg prøvde ut flere bakgrunner til bloggen min i går:) Det var veldig enkelt å legge til også, og utvalget var stort. Vil dere prøve, så følg denne linken her. Finner du en du liker, så trykk på den, så kommer det en html-kode med. Den må du kopiere. Gå så til "Tilpass", oppe til høyre på bloggen din. Så "Legg til et sideelement". Åpne "HTML/JavaScript" -og lim inn koden i det store feltet der. Da er det bare å lagre, og vips så har bloggen din fått new look!!;)
Har dere sett Katharinas blog candy?? Ta en titt, den er ganske fantastisk!! Guardian Angel settet fra Elisabeth Bell, som fåes hos a Whiff of Joy om en stund, er helt herlige!! Og nå har du sjansen til å vinne et sett med de fire første!:)
Tusen takk for at du besøker bloggen min!!

34 kommentarer:

Rach sa...

fabby card Camilla, gorgeous colouring....love the new layout...
Hugs rach.xx

Unknown sa...

Aldeles nydelig kort...:-)
Detaljene, malingen, ALT er kjempeflott.

Tilda med eplepai er et kjempefint stempel..., første gang jeg ser det, men jeg tror jeg må føre det opp på ønskelisten min.

Have a nice day!
xoxo

Zarah sa...

That's just soooooo cute!! :D

Fiorella sa...

Very cute indeed...you always add to your cards nice details
xoxo from Italy

Camilla sa...

hejsan Camilla!
Åh, fika innan jag ska gå till jobbet.
Mums med äppelpaj.
Tycker att det riktigt lyser om dina kort.
Fint med det lite gula rund motivet.
Distress?.
och så till din bakgrund..
Tycker att detta är super snyggt.
Förstod att du testade i går kväll,
då sidan ändrade si många ggr:))
Önskar dig en härlig helg...själv ska jag jobba hela helgen:((
Kram Camilla

Debbie sa...

Gorgeous card Camilla,Love the new look.
Hugs Debbie x

Line sa...

Wow Camilla! Dette var bare helt utsøkt!! Nydelige farger, utsøkt fargelagt og flotte detaljer! Jeg bøyer meg i støvet :)
Ha en strålende dag!
Klem, Line

Lene Aase sa...

Sukk, så herlig kort!!! Nydelig fargelagt og lekkert pyntet.

Hanne sa...

Utrolig lekkert kort, Camilla! Søt jente på søte papirer, og eplepaien er sikkert søt den også :) Jeg har visst vært litt slakk med kommenteringen i det siste, men jeg liker nå alt du lager uansett vettu ;)

Ha en god fredag der nede, og den nye look'en kledde deg!
God klem :)

Kraftin' Kimmie sa...

This card is gorgeous Camilla!! I love this Tilda, in fact she arrived at my house just yesterday!! I love your colouring and those flowers are lovely!!

Nikki Fairbairn sa...

Stunning card as always Camilla, and i love your new layout. Hugs Nikki x

Deb sa...

beautiful card, I love the apple pie stamps from Magnolia, mmm my favourite dessert, might have to get these stamps! Love the new look to your blog!

Ila sa...

This is just Adorable!! I love your coloring and that Tilda is the cutest!!...Hugs, Ila

Dawn sa...

Gorgeous gorgeous card and love the design as ever!

Have a lovely weekend

Hugs

Dawn
xx

Camilla sa...

Camilla: Ja rundt kantene av motivet maler jeg med Distress Ink, antique linen:)/around the edges I colour with Distress Ink, antique linen:)

Unknown sa...

Heisann Camilla!!!
...og WOW... Du slutter aldri å imponere!!!! Så lekre kort du har laga dei siste dagane også... Er så imponert over din kreativitet og evne!!! Nydelige gjennomførte kort i lekre farger og herlig fargelegging som alltid!!!!
Masse inspirasjon å hente, som alltid!

Ha en flott lørdag!

Klem,
Jorunn

Hege-Annie Simonsen sa...

Så søtt et kort!! Har ikke sett dette stempelet før, det er fint! :o)

Dere er så produktive, mange av dere med kortlagingshobby. Jeg må bare beundre dere for det også! Ikke fritt for at man får inspirasjon da!! :)

Takk for kjempehyggelig kommentar på bloggen ang. gaveposene! Det varmer, å høre når noen liker det man har fått til. :)))

Ha en fortsatt fin helg!!
Klemmer tilbake

Gill sa...

Gorgeous, your card really is sweet as apple pie, love the papers and your colouring is fantastic
lv gill x

Dawny P sa...

Love this Camilla. Your colouring is fabulous and the layout you used is just so nice that I just might have to steal the idea xxxxxx

Alina sa...

Very, very beautiful card, Camilla, I love the paper, it's so sweet!
Have a very nice weekend!
Hugs, Alina

Torill sa...

Så masse flott!!! Jeg har vært borte i 14 dager, og her har det vært nydelig produksjon!!! Gratulerer med DT for Stempelglede! Så stilig! Lykke til, gleder meg til å se hva du tryller fram videre også!!!

Christa sa...

Great card Camilla!! I love the LO and the apple pie also!

MichelleO sa...

Perfect! Love the colors and the embellishments!
HUGS
MichelleO

Maya sa...

Nydelig,lekkert og fabelaktig!
Målløs over alle dine lekre kreasjoner jeg!

Go`klem fra Maya

Ingrid sa...

Verry beautiful card!!

Dawn sa...

Hi Camilla
Another award for you - and so true it is too!!
Your overflowing with awards and you can never have too many LOL!!

Hugs

Dawn
xx

Janne sa...

Hmmmm her var set mye flott som vanlig, du er bare SÅ innmari kreativ altså...kjempe mye flott ;0)

Janne

NGCARDS sa...

hello!
fab card i love the colours, also love the new layout. the stamp in your header is one of my faves =)
xxx

Sammi sa...

Oh wow!! This is so gorgeous!! Love the colours!! :)

Diane.W. sa...

Wow,Camilla! I luv this card,it is so shabby chic & looks so vintage,gorgeous! :o)x

Anita sa...

Kjempefint kort! Helt nydelige ark og farger du har brukt;)

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei & hå Camilla, superskjønne kort og detaljer. Klør i fingrene etter å scrappe igjen, men vi ferierer fortsatt ;)

Det ligger en overraskelse til deg her hos meg ;)

Fortsatt god helg! Klem fra meg

Jill sa...

another gorgeous card, Tilda is so cute, fab colouring. I love those little tickets Jill x

Murielle sa...

I love your card Camilla!!
Gorgeous composition and colours.
Love it!!
Hugs my friend
Mumur