fredag 24. oktober 2008

Blog Candy ^^Charlie 007^^

Ja du gjettet riktig, du kan vinne dette Charlie stempelet fra Whiff of Joy!!:)
Her har jeg laget et kort med han.

Yes you guessed right, you can win this Charlie stamp from Whiff of Joy!!:)
I have made a card with him here.
På hjørnene av motivet har jeg brukt Grunge Corner fra Grunge Collection, Stempelglede.
On the corners I have used Grunge Corner from Grunge Collection, Stempelglede.
Blog Candy'en er åpen til mandag 27. oktober kl. 18.00.
The Candy is open till Monday 27. October 6.00 PM.

Det eneste du må gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar her!!
The only thing you have to do is to leave a comment here!!
Lykke til!!
The CANDY is closed!!
Good luck!!
* A little link so you can see which white pen I use. It is great!:)

112 kommentarer:

Emily sa...

I love this stamp fingers crossed x

Livert sa...

WoW. Utrolig stilig kort-
Å det stemplet er kjempe tøft.
Jeg bare digger disse stemplene altså.
Ligger på topp på julegave ønskelisten min i år.
Klem

Ingrid sa...

For et elegant og stilig kort!! Skikkelig 'James Bond'-ish ;)

Kan jeg spørre deg hvilken hvit penn du bruker? Min er elendig, så om du har en du kan anbefale hadde det vært supert!

K sa...

Such a cute boyish stamp :) I'd love to have it, I have more and more nephews (and a boy of my own as well ;). Will blog your candy over the weekend as well!
Bye, Kitty

Lena Katrine sa...

Yoohuu! Dette stempelet har jeg ikke - men kunne gjerne tenkt meg et eksemplar!

Flott kort, som alltid, Camilla!

God helg! Go'klem fra Lena Katrine

Julia sa...

SKÅL!!
For camillas Nyydelige kort og for at det er fredag!

Tusen takk for nok en sjanse til å vinne!

Tracey sa...

Great stamp! I love your card!!

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen. Ett riktigt fint kort du har gjort!

Jilly sa...

love the stamp and really love your card. mens stamps are something i haven't many of

Sharon Traynor Designs sa...

Hi Camilla. I'm spreading the work about your blog candy over at my blog. I love visiting your site and I have my fingers crossed for this one. Super candy, thanks for offering it.
Sharon

Caroline sa...

Nydelig kort Camilla :)
Og Charlie er utrolig søt da! Så perfekt til guttekort!

Anonym sa...

Så mye flott du lager!! Det er ene og alene din feil at jeg ønsker meg disse stemplene!! Du lager kjempestilig kort med dem!

Anonym sa...

La inn feil adresse på meg selv jeg.. er det mulig.. :)

Anonym sa...

I love Charlie and Charlotte, but have not had an opportunity to purchase any. Thank you for the opportunity to win one!!!

Rosette sa...

This is sooo good:) Thanks for the chance to win :)

Mette sa...

Thank you so much Camilla for a chance to win such a super stamp. It's very kind of you.

Hugs, Mette

Anne Marit sa...

Hei
Dette har jeg ikke prøvd før...Spennende!

Kjempe stilig kort!
Og utrolig tøfft stempel!
Hadde ikke gjordt noe å hatt den i samlingen min ;)

Ha en fantastisk flott helg
Klem

Anonym sa...

Hi Camilla!Great card and such a cute stamp. Thanks for a chance to win.
Vanja

Linanna DESIGNS sa...

Wow Camilla, this is beautiful, such a great man card, loving the way you've coloured the image! beautiful work! linda x

Rosalien Zwackhalen sa...

Lovely card, and this stamp is so cute. I love the stamp from Stempelglede too,I hope to get my hands on them one day.:)) Good luck with this lovely candy!! Keep my fingers crossed. :))

Rosalien

Bunny B sa...

Great card! :) Count me in!
bunnybx at gmail. com

Gunn (Merete) sa...

Dette var ett fint stempel. Etter at jeg begynte å være innom bloggen din har jeg fått sansen for disse stemplene og har bestillt noen.
Hadde vært gøy å vunnet denne da.

Jill sa...

oh thanks so much for the chance to win Jill x

Anonym sa...

I love the stamp. It's so difficult to find cute stamps for male cards. This one would be great.

Anonym sa...

Very cute stamp. Your cards are beautiful and a great inspiration. Thanks for the opportunity to win. Krista

Alyssa S sa...

I love all the WoJ Charlie stamps! Your card is just too cute :o) lyss

Bente sa...

Hadde vært utrolig gøy å fått det stempelet - jeg krysser fingrene!! Og som alltid nydelige kort du lager.

Katarina sa...

I love what you did with the stamp. Don't think I'll be able to make a card as beautiful as that, but I'd still like to win :)

Thanks for the tip on the white pen. I've bought gelpens from the local shop and they are rubbish.

/Katarina

kamadesign.blogspot.com

Alina sa...

Beautiful card, Camilla, I like the corners of the print!
Have a nice weekend and thanks for the chance to win!

Anita sa...

Så mye blog candy du har fr tiden da:) Kjempegøy!

Kortet ditt er forresten utrolig stilig! Digger de stempla hjørnene og fargeleggingen din er såå lekker:)

Ha en fin fredag og helg!

Klem fra Anita

Melissa Bove sa...

What an adorable card!! And that stamp is the CUTEST!! Love it!

Thanks for a chance!!

Hugs, Melissa

Kathy sa...

What a great card!! All your elements and details go together so nicely!! :)Kathy

Anonym sa...

Stilig kort Camilla. Dette stempelet er bare så tøft.

MichelleO sa...

OH my this really made me smile this morning! It is just fabulous, perfect card for this stamp as he does have that 007 look! Wonderful!
HUGS
MichelleO

Connie sa...

Nydelig stempel og kort.
Alltid vanskelig og finne fine stempler til mann og gutt.
Men dette var bare helt nydelig : D

Maya sa...

Sååå stilig Charlie ble!
Med rødt hår og skikkelig svart-dress er han den "stud`n" *fnis*

Ha ei flotters helg,Camilla :)
Klem fra Maya.

Katie Cotton sa...

Such a cute stamp! I always love your designs, even if i cant read your blog! Thanks for the chance to win!

Bente sa...

For en staut kar da gett;=) Nå bor jeg sammen med 4 gutter og 1 mann... men jammen har jeg plass til Charlie også!

Suzanne sa...

Thanks for the chance to win. This stamp is fab. I hope I win. Fingers crossed

Suzanne x

solsiv sa...

Fantastisk nydelig kort. :-)

Meretekj sa...

Kjempeflott kort med Charlie.
Hadde vært veldig artig å vinne en!

Šolanje na domu-Waldorf sa...

Awesome card! :) Thanks for the opportunity to win this gorgeous Charlie stamp.

x Natsha x

Janne sa...

Heisann
Takk for sist:) Det var koselig.
Flott kort og stilig type;)
Klem

stampingtink sa...

What a great stamp! Thanks so much for the opportunity to win!

Gro sa...

Dette stempelet er kjempeflott.Kortet du har laget er også veldig fint. Kanskje jeg har flaks denne gangen?
klem

Lene Aase sa...

knusekult kort, veldig flott malt!!! Så snill du er som gir vekk det superfine stempelet da:)
Håper du får en finfin helg!

Klem fra Lene:)

Helena sa...

What a fantastic card, love the colouring!!!!

xxxx

Mae sa...

What a great idea...007. He is a great Bond. Love the card & thank you.

Mae
www.stevemaenic.blogspot.com

Angella sa...

Gratulerer Camilla... Så gøy med en skandinavisk utfordringsblog. Jeg legger dere selvfølgelig til, og gleder meg til se hva dere kommer med:)

Ellers ja... forfatterjobben er ikke mye skryte av, mye slit for lite betaling, men det var gøy.

Og James Bond 007, er hjertelig velkommen hos meg. Han kommer til å trives blant Sarah Kay og Sugar Nellie...hehe:)

Ha en flott helg Camilla!
klem Angella

Anonym sa...

wohoo..fingers and toes crossed, lol.

Love your card;)

Wildärtan sa...

Charlie är en riktig snygging - honom vill jag ha! ;-)

Unknown sa...

So cute in his little tux!!

Robyn sa...

Gorgeous stamp, great card, especially love the corners, thanks for the chance to win.

Mandy sa...

What a striking card! Love the 007 reference! Thanks so much for sharing and the opportunity to get that handsome guy!
- Mandy

NGCARDS sa...

ooooh this is kind of you, please add me xxx

Joey sa...

gorgeous card! I love it!. this stamp would be great to own. thanks for such a kind offering, shall post a link in my side bar too. good luck everybody.xxx

Blaack Sheep Designs sa...

wow he's sooooo debonair!!! Thanks for the opportunity to win him!

Tracey sa...

Fantastic card, really sophisticated. Thanks for the opportunity to win such a great stamp

Tracey xxx

Pam's Pride sa...

Great stamp! Please enter me!!

Denise sa...

I would love to win this stamp. I haven't bought any WOJ stamps yet.

bumblebee creations sa...

Such a handsome fellow-I would love to win this little guy! Please enter me in the drawing! Thank You!

Tanya sa...

Ooo love your card! Thanks for the chance!

Eli sa...

Nydelig kort, Cailla. Klart jeg håper jeg vinner denne gagen, en gang må da jeg ha hell også.......

Ha ei fin og kreativ helg!

Karina Beck sa...

Rigtig fint kort. Jeg er vild med Charlie stemplet.

God weekend

Karina, DK.

Line sa...

Jeg er med, jeg er med!!! :)
Har endelig fått fingrene mine i noen av WOJ stemplene og det er klart det frister å utvide samlingen hehe;)
*Krysser fingrer og tær*
Har skrevet om det i bloggen min og;)
Kortet ditt er forresten dritstilig! :)
Klem, Line

Veronica sa...

Kjempeflott kort! Og stemplet ser ut til å være veldig anvendelig! Denne BloggCandyen bare Må jeg være med på:)

Sigrun sa...

Disse stemplene er kjempeflotte og jeg håper jeg blir den heldige! OG digjen,- du er en kjempeinspirasjon! Takk :))

Klem Sigrun

idaws sa...

For ett flott kort :D henter masse inspirasjon fra dine kort :)
Vil gjerne være med på din blog candy :D

BlackBird sa...

Great card , and this stamp ist to fall in love.

BlackBird

Anonym sa...

Så flott stempel! Krysser alle fingre!

Timetostamp sa...

Love this card! The stamp is so well coloured! Great card!
Heather x

Anonym sa...

Hej!
Kortet är superfint, allt du gör är superfint...

//Malin

Anonym sa...

Great stamp and I love what you did with it. Thanks for this opportunity.
DianeL
loyaz1@wbhsi.net

Donalda sa...

Oh hon your card is just beautiful!! I so love the woj stamps and would so love to win Charlie.

ribenaruby sa...

Yummy blog candy. Your card is cute! Thanks for a chance to win.

❤ Kaia sa...

Jeg vil være med, jeg vil være med.
Så gavmild du er for tiden :o), og disse stemplene er jo sååå flotte.

Ha en riktig god lørdagskveld :o)

Klem

sheffsue sa...

Would love to win some WOJ they're beautiful!
Thank you for the chance .

Sue x

gina g sa...

thank you for offering this as candy isn't he gorgeous, and so is your card. gina xx

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott.
Kalasfint skapat kort.

Kram

eba sa...

Åh, jeg er med! Et herlig stempel, og du for et flott kort du har laget! :D

Eba.

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Artig! Enda en flott blog candy. Flott kort du har laget med stempelet.
Har skrevet om blog candyen i min blogg. :)

God helg!

Jennifer sa...

Love the card. And I would love to have this stamp!

Foxcraft sa...

What a gorgeous design and a lovely card - I'd love to add him to my collection. xxxx Caz

K sa...

What a nice card with such a nice stamp. Thanks for the chance! I blogged your candy here

Gill sa...

Gorgeous card Camilla, Charlie looks 'smooth' and very distinguished, thanks for a chance to win, I'll keep my fingers crossed
lv gill x

Kim sa...

Camilla your card is AWESOME! Love the grunge corner effect! I just got these and can't wait to ink them up! I would love to win Charlie 007! :) Wonderful work!
hugs~ Kim

Filharmonica sa...

Rålekkert kort Camilla, og så detaljert!
Flott stempel som jeg gjerne er med i konkurransen om å vinne :-)
Ha en flott søndag!

Anonym sa...

Hi Camilla...

wonderful things...you`re great!
and a sweet candy-stamp...

Sandra

M sa...

Din sida är jättefin och ger mig massor av inspiritation. Jag hoppas på tur.
Kram Tina i Uppsala

Angela sa...

Oh what a great candy.Because i love it to play i will need my chance to win this great stamp.
Thanks for this chance.
Many greetings
Angela

Zoe sa...

Oooh how fabulous!! I love this lil fellow isnt he soo charming!! Thank you for the chance to win - fingers crossed :D

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Camilla, sniker innom for å ønske deg en laaang & fin søndag! Nydelige kort som vanlig her hos deg - de tre jubilantene kommer nok til å elske disse kortene.

Og dette stempelet er så stilig! ;)

Sande sa...

Thanks Camilla for the chance to win this wonderful stamp!!
I love ur cards!! So lovely! hugs Sande

ursula Uphof sa...

I just love your cards and thanks for the chance to win a lovely stamp

Jonna sa...

This is lovely and funny rubberstamps, I want to join in :))

Janet sa...

how cute is this stamp!!
hugs

Anonym sa...

Great stamp! Would love to win him.

Judith
Netherlands

Eijgenraam Orchideeen sa...

He is so cute! thanks for the great cany.
Levina
Netherlands

Maya sa...

Dette var en blog jeg aldri har besøkt før...glad jeg datt innom den, for her var det masse lekre kort å hente litt inspirasjon fra. Nydelig arbeid!!

Sandra sa...

I love your card! The WoJ stamp is great. Would love to win it. LOL

Sandra

Claudimaus sa...

I really love this stamp, it is so cute!!!
Claudi

Unknown sa...

Kjempe flott stempel! Også er eg nødt til å vere med i trekningen og håpe på at eg vinner;)

joybob sa...

It is unusual to find a "man" stamp. Thank you for using it for blog candy.

Anonym sa...

Jag gör gärna ett försök till en vinst. Har inte en enda stämpel med en kille :)
Love this one, its really cute!
Kram, Daniela (www.neliz.se)

mi sello personal sa...

your blog cards and music are beautiful

Mephisto sa...

Great Music on Your Blog *g*
And the Card is so wonderful!

Domi

retiredheather sa...

Wouldn`t I be a happy person to win.
Heather

Rita sa...

Jeg vil bli med i trkningen! Spennende.
Lykke til alle sammen.

Og takk til deg Camilla, som deler så sjenerøst. Både med candy, og inspirasjon.

Klem Rita

Mascha Zimmerman sa...

I like this littel guya lot, thanks Mascha

Simone sa...

Hey, Camilla! Thank you very much for a chance to win this beautiful stamp. It's very kind of you!!!
Simone

Carla sa...

Beautiful card! Thanks so much for the opportunity to win it!

Camilla sa...

Hejsan!
Måste bara säga att du är helt makalös Camilla.
Du ordnar såå mycket roligt här inne..
Och Agent 007, han är stilig den mannen..
Han hadde behöfts i natt på jobbet,
blev ordentligt rädd.
Men men om han blir min får jag ta med han i väskan:))
Ha en fin fin kväll..
Kram Camilla