torsdag 2. oktober 2008

WoJ, Christmas-Charlie!:)

Her kommer jammen et nytt kort til med Charlie;) Kanskje det er han som sier "Ho-ho" den 24. desember??!:)
Jeg har brukt ulike julepapir fra fjoråret. Og fargelagt med Distress Ink. Teksten er også fra Whiff of Joy. Kristorn fra MM.
Og jeg har fått to flotte awarder fra selveste Kristin og Caroline!! Tuuusen takk:)
Både Kristin og Caroline er en kjempeinspirasjon for meg, så jeg sender de awardene tilbake. I tilegg vil jeg også gi disse til Marte og Anita aka Neeta. Tusen takk for alt dere deler i bloggene deres!!:)

21 kommentarer:

Linanna DESIGNS sa...

A stunning card Camilla, I love this new WOJ image. Hugs Linda x

Monique sa...

It's gorgious Camilla !! Love everything about it :)).

Hugs Monique

Mette sa...

What a lovely card. It's just super... the paper, the lay-out and that sweet stamp. So nice to see more "male" stamps.

Hugs, Mette

Ila sa...

What a Gorgeous card!! your coloring and papers are Fabulous!!...Hugs, Ila

Unknown sa...

Nok et nyydelig kort!!!
Er det virkelig mulig altså!!!!!!
Herlige farger og detaljer som alltid og fargelegginga di er en inner-tier denne gangen også!!!
<3<3<3<3<3

klem,
Jorunn

Diane.W. sa...

Another very nice card & I luv your colouring!!! :o)x

❤ Kaia sa...

Hei :o)

De to siste kortene dine var helt utrolig fine. Gleder meg vilt hver gang jeg går inn på bloggen di for å se om det er noe nytt :o)

Ha en riktig god natt :o)

Nikki Fairbairn sa...

Gorgeous card, Your colouring is beautiful Camilla, Hugs, Nikki x

Inger Marie sa...

Nydelig julekort Cammilla. Fargeleggingen din er helt fantastisk...må bare beundre alt du tryller frem

Ha en god natt!!

NGCARDS sa...

wow this is pretty, love the colours!! Wheres the english translation though, its gone walkies!! lol xxx

Kathy sa...

Beautiful card Camilla!! I just love that paper!! I also love your layout and that image is colored in perfectly!! I just got some of those leaves and berries yesterday!! Love the way they look!! Fab card!! :)Kathy

Dawn sa...

Gosh Camilla this is just stunning, I love the papers and your image - Gorgeous

Have a great weekend

Hugs

Dawn
x

Marianne sa...

Milde måne for en herlig opplevelse det er å besøke bloggen din. Du er bare så vanvittig flink, og DEN fargelegginga...sukk..

Den julegave-engelen fra WoJ var så nydelig at jeg tror jeg må våge meg på en bestilling etterhvert. Liker meg aller best i de trygge gode norske jeg, men når lysta blir stor nok...

God helg.
Klem Marianne:)

debby4000 sa...

WOW beautiful card, wonderful colours and I so want that stamp.

Rach sa...

Stunnning camilla, your colouring is fantastic as always and the layout is fabulous...hugs rachxx

Renata van Miltenburg sa...

Hi Camilla,

I'm a regular visiter of your blog and I love your work! With this visit I'm very cheeky, I want to invite you for my cardkit swap. You can find more about it on my blog.

Thanks in advance! And hé, feel free to say no ;)

XOXO Renata

Marte sa...

Hei vennen min! Tusen takk for 2 hyggelige awarder! Du gjør meg så glad! :)

Julekortet du har laget er så stilig, jeg ELSKER oppsettene dine! Bruker mange av kortene dine som inspirasjon når jeg lager egne.. :)

ha en flott helg snuppa! Godklem fra meg

Marit sa...

Jeg er så imponert over alle de skjønne motivene du bruker :) Og så flott fargelegging. Råflotte kort altså :)

Anonym sa...

Så flott fargelagt dette motivet var. Et nydelig kort Camilla

Lim sa...

Beautiful coloring, paper and sketch... Stunning card as usual.. I love these stamps.
:)
Hugs,

LIM

Deb Wood sa...

I am so happy to have found your blog, I've looked plenty and everything is soooooo amazing! You like totally ROCK!!!!!