mandag 21. juni 2010

Made with love

Her kommer et kort jeg lagde til mamma. Det er med Magnolia-Tilda fra Wedding Collection 2010.
Tilda er fargelagt med Distress Ink, Reinkers. Og her er Stickles-Star Dust og Crackle Accents på motivet. Hun er maskert sammen med den fine lyktestolpen.
I dag har jeg ikke klart å lage kort, jeg har bare ligget på sofaen med feber, hodeverk og sår hals. Herlighet, den første ordentlige feriedagen min, og så er jeg syyyk!!
Over et bilde av blomsterpynten.
Du finner kortet i Magnoliabloggen min også:)
{Fotorammen er laget av Xtina}
Tusen takk for at du tar turen innom bloggen min, og ha en fin dag!

28 kommentarer:

Helle sa...

Kjempeflott kort,Camilla!

Ønsker deg god bedring!
Hilsen kommer fra Kjøpsvik og her har vi ny-snø i fjelltoppene...

-Helle-

Phyllis sa...

Another beautiful Magnolia-Tilda card.
Fantastic work Camilla

peggy sa...

Awesome card Camilla !!

Hugs,
Peggy

Heidi sa...

Som vanlig et nydelig kort fra deg,Camilla!!
Lekkert pyntet,flott malt og maskert sammen med lykta ble kjempefint ♥
Uff , så kjedelig at du har blitt syk da.. :(
så her kommer en STOOOR GOD BEDRING KLEM fra meg.. :))
(så får vi håpe den hjelper da.. fnis..)

Heidi

♥ Sonja Bekker ♥ sa...

Hello Camilla,

This is again another gorgeous card.So lovely and sweet.


Hugs
Sonja

Maria Therese sa...

Nydlig kort Camilla!!!

Unknown sa...

Såå nydelig Camilla!!
Lekre detaljer og fantastisk fargelegging som alltid!!!

Ååå så kjedelig å bli sjuk, håper det går fort over og at du holder deg frisk resten av ferien!!

God bedring, vennen!
Klem,
Jorunn

Anonym sa...

Så fint det var. :)

Emma and Susan sa...

Hi Camilla! This is a beautiful card! We love the gorgeous image and your colouring is fab!
Love and hugs
Emma and Susan
xxx

Ingrid sa...

O, what a beauty! This is fantastic... I love the colors, the flowers, the ribbon... And nice edgepunch!
Hugs Ingrid

Trudy sa...

What a pretty card , so wonderful! The image is so cute.
Hugs Trudy

Wenche sa...

Helt nydelig dette kortet, Camilla!! Jeg begynner å få mer og mer sansen for Magnolia motivene og ikke minst tilbehørstemplene. Så masse flott!!!
Dette kortet var jo rett og slett vakkert, som de bruker å være fra deg. Nydelig fargelagt og herlig pyntet.
Du er så flink!!

Klem Wenche :0)

Lene Aase sa...

For et lekkert kort og nyyyydelig fargelagt:)

Christina C. sa...

Ohhhhhh....how stunning!!!!

Riet sa...

What a beautiful card Camilla,i love your image and the colours.
So gorgeous papers and the flowers.

Hugs Riet.xx

Thea sa...

O, wouw again a beautiful card. Love everything about it.
Great details.
Hope you are feeling better soon.

Greetings Thea

Kim sa...

She is so cute.

Greetz Kim

Pinklady 68 sa...

Helt nydelig kort, Camilla!
Utrolig søtt Tilda og lekker blomster pynt! God bedring!

Klem Laila.

Pysselbus sa...

Superflott, som vanligt! Det är så läckert med alla de detaljerna som du har... Som blomman i håret, pärlor i öronen osv.

Ha en underbar kväll!

//Linda

Kylie sa...

Sorry to hear you're not feeling well but this stunning card will surely cheer you up. Love it!

Kylie xo

Bente sa...

Huffda så leit - utrolig kjipt å starte ferie med å bli syk - jeg har også en tendens til det - utladning kalles det ofte ;) men du har jo sååå laaang ferie - jeg er sååå misunnelig - er så lei av alt som heter jobb og sukk, gleder meg til min ferie ja...
Og forresten - kjempelekkert kort som alltid, nydelige farger og flott pynting. Og ps - bare å si fra når det kunne passet med en bytur med litt kortkos - jeg kan hive mann og barn ut av huset (hi hi)
Klem, Bente

Sol sa...

Helt Fantastisk Nydelig! Herlig malt og nydelig pyntet..... Elsker stilen din og kortene dine... Fargene er helt smashing!!! :)

Anonym sa...

Åhhh!! Noe så nydelig... Lekkert!!

Huff da, det hørtes jo ikke så kjekt ut! Du må ha god bedring!;o)

Vi får sommerferie i morgen, endelig!

Klemmer Ida:o)

BA sa...

fabulous card camilla!!
I'ld like to know what you don't make WITH LOVE. every cards or project from you are made with love
xoxo BA

Kathy sa...

Just gorgeous Camilla!!! Love the mix of papers and embellies and this image is so pretty!!! It all adds up to a beautiful card!!!
Have a great rest of the week!
:)Kathy

Aina sa...

Først og fremst vil jeg ønske deg god bedring! Håper det går fort over.

Og så vil jeg si at kortet ditt er helt nydelig som vanlig! :)
Flotte farger, og detaljer, og så fantastisk flott malt motiv!

Sue sa...

Absolutely beautiful.

Sue xx

Anonym sa...

An added important area is that if you are a senior, travel insurance for pensioners is something you must really look at. The elderly you are, the more at risk you are for having something undesirable happen to you while abroad. If you are certainly not covered by a number of comprehensive insurance plan, you could have a number of serious troubles. Thanks for sharing your hints on this web site.