søndag 18. juli 2010

Et nytt bryllupskort!:)

Dere er sikkert kjempeleie av bryllupskort nå;) Men jeg har nå likevel et til.. Motivet fra Magnolia er så fint, og enkelt å fargelegge. Swirlene rundt kantene er også fra Magnolia, samt papirene. Teksten er fra Stempelglede.
Jeg har påført Stickles-Star Dust på kjolen og Crackle Accents på blomstene. Også her har jeg brukt Doo Hickeys dien.
Nå holder jeg på med fargelegging av nye supersøte stempler fra Sommer-kit'et!:) Syns Edwin i matrosdress er en riktig skjønning, så kommer nok et kort med han snart.
Bryllupskortet finner du også i Magnoliabloggen.
Tusen takk for at du besøker bloggen min, og ha en fin kveld!

14 kommentarer:

Carina sa...

Nydelig Camilla :) Så vakkert malt, og så nydelige detaljer! Tvers igjennom et flott kort. Har akkurat kjøpt dette stemplet selv og gleder meg til å prøve det.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

Klem Carina :)

Healthy sa...

It's lovely. So cute. I like it very much.

Phyllis sa...

Beautiful care Camilla.

Unknown sa...

Ååå det er jo berre såå nydeligt!!
Går ikkje an å bli lei av dette!!

Klem,
Jorunn

Sol sa...

Utrolig Vakkert! Blir ikke lei av å se på kortene dine... Ingen fare! :)

lene sa...

Blir aldri lei av de nydelige kortene du lager - kjempefine :)

Klem fra Lene

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Åh, for et flott kort!
Du lager såååå flotte kort ;)

Jannicke

Chris sa...

Absolutely beautiful Camilla! The wedding stamps are so gorgeous and lovely to colour I agree and your colouring is so gorgeous. I love all your details and design too, it's such an elegant card. Hope you're well and having a good weekend. Chris x

Bente sa...

Aldeles nydelig, er så romantisk det stempelet :)
Heldig du som har fått sommerkitet - er vel på vei til meg og - kanskje tollen har stoppet mitt og - det er i såfall første gang, men de har kanskje lite å gjøre på nå om sommeren? De kunne jo brukt energien på viktigere ting kanskje......
Jaja, ha en herlig søndagskveld!
Klem, Bente

Ulrike*** sa...

...congrats for this womnderful card.....Ulrike

Riet sa...

So wonderful card Camilla,i love the image and the colours.
So gorgeous papers and details.

Hugs Riet.xx

❤ Kaia sa...

Nydelig kort, og herlig fargelagt motiv.
Kjempeflotte papirer og lekre farger.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Blir aldri lei av bryllupskortene dine, Camilla!! Utrolig nydelig kort du har laget nå, LEKKERT!!

Fortsatt god og kreativ sommer!
Klemmer Ida:o)

Teresa sa...

A really stunning card. Teresa xx