mandag 17. januar 2011

Kurs i Distress på Eikangertreffet!

Den 12. mars skal det være Scrappetreff på Eikanger i Nord-Hordaland.
Der skjer det mye spennede!
Hjerteboden kommer og holder butikk,
og det er kurs i LO med Karianne,
og i Distress-maling med meg!:)
Kurset mitt vil vare i 3 timer. I tillegg til at jeg skal vise og forklare hvordan jeg maler med Distress Ink så skal vi også lage dette kortet her. Du vil få alt materiale som skal til for å lage dette kortet!:)
Motivet er fra Magnolia sin siste kolleksjon "You are So Special". Og Tilda er fargelagt med Distress Ink, selvfølgelig! Til å pynte litt på har jeg også brukt Liquid Pearls, Crackle Accents og Stickles-Waterfall.
Dies jeg har brukt er Magnolia sin DooHickey's-blomster, og Spellbinders-Hjerte.
De utrolig lekre papirene er fra Maja Design.
Ska vi ta en Fika?-Bulle m Blåbär og Kaffetårtan den bästa är.
Tekststempelet kommer fra Stempelglede. Og det gjør også stempelet jeg har stemplet med på kantene av motivet.
Det er Carina og Gro som står bak planleggingen og gjennomføringen av treffet, og de har også en utfordringsblogg som heter Scrap 'a' Long. Denne måneden er utfordringen "Anything goes", så da deltar jeg med dette kortet:)
{Du kan også se kortet i Magnoliabloggen}
Mer info om kurset finner du i Eikangertreffet sin egen blogg!
Håper det kommer mange!:)
♥♥♥
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

22 kommentarer:

Christina C. sa...

WOW, WOW, WOW.....what an AMAZING work of art!!!!!!!!!!!!!!

Pysselbus sa...

Åhhh, vilket underbart kort!! Hoppas det blir en herlig treff - skulle vara roligt att lära distress av en mästare... Tur man kan kika inom bloggen din!

Kram
Linda

Camilla sa...

Kära Camilla!
Du trollbinder oss igen med dina underbara kort, vacker målning...Näää
sagolik målning är det rätta ordet.
I härliga blåa färger och vackert dekorerat med underbara dekorationer och vackra papper.
Lycka till på träffen, skulle gärna velat vara med.
Men avståndet är för långt mellan oss:(
Många kramar Camilla

hania739 sa...

Cudna karteczka:))

Gry-Beate sa...

For et fantastisk lekkert kort. Malingen din er bare så utrolig flott, nydelig dybde!! Skulle gjerne ha deltatt på det kurset!

;0)Gry-Beate

Lillians Blogg sa...

Mere PERFEKT kan det vel neppe bli Camilla........smil!! Misunnelsen over din dyktighet "gløder" her...ups!!

Takk for at du gleder oss andre med dine mesterverk.

Klem Lillian

Miria sa...

Camilla, this card is a beauty! I'd like to be at Hjerte Boden! Thank you for sharing! Hugs, Miria

Tineke's hobby sa...

wow so en super flot kort igen farverne er so smukt og motivet er so flot
Venlig hilsen Tineke

Anne sa...

Aldeles nydelig, og kortene dine er rett og slett kunstverk! Fantastisk flott fargelagt, og jeg skulle veldig gjerne vært med på kurset, men håper jeg får muligheten en annen gang :-)

Susy sa...

Åh, det här kortet är så otroligt vackert!
Underbart dekorerat och underbart färglagt!!!
KRAM SUSY

Jeanette ♥ sa...

Ååå så dumt at kurset holdes på andre sia ta fjellet for meg.

Kan du please gi beskjed hvis du skal til gardermoen/oslo området og har tid til kurs?
Da er nemlig jeg med. Fikk alle fargene i bursdagsgave og gleder meg til å prøve dem ut :-)

Kanskje et kurs regi norske scrappere?? Hihi

Nydelig kort som alltid Camilla. Du er bare sååå flink

Klem Jeanette

Monique sa...

Wow, gorgious card Camilla !!

Hugs Monique

Anne sa...

Fantastisk nydelig kort, skulle virkelig ønske jeg kunne tatt fargekurs hos deg ja. :)

Papirdilla sa...

Helt nydelig kort. Kjempelekre farger du har brukt. Og så liker jeg veldig godt det litt shabby uttrykket med bølgepappen. Herlig:) Supert dekorert også.
Tror vel at kurset ditt blir fullbooket ganske fort. Hadde jeg bodd nærmere, ville jeg garantert ha meldt meg på. Lykke til:)

Klem,
Hanne

Åse-May sa...

Kjempeflott kort. Gleder meg til treffet, men ønsker å vite kva for pensler eg skal kjøpe...navn og nr. Snakkes på eikanger....Åse-may
ose_may@hotmail.com

Camilla sa...

Hei Åse-May! Så kjekt du kommer på kurs!:) Om du ikke har pensel, kan du vente til kurset med å kjøpe. Jeg tar med til alle som trenger det, eller som vil prøve den jeg bruker. Jeg bruker Italieri, flat pensel str 000. Den er fortiden utsolgt hos Hjerteboden, men er ventet inn innen tre uker.

BA sa...

is it sweetheart my dear!!! love the maja's paper and your flowers are fantastick
xoxo BA

Suzie sa...

Stunning! I love the Tilda she is so sweet. Hugs Suzie x

Iulia sa...

Hi! I just discovered your blog and I'm blown away by your gorgeous cards! I love your style. They looks so elegant and the colors are so lovely.
I'll come again to see more of your lovely creations!
Hugs, iulia

Riet sa...

So wonderful card Camilla,I love the image and the colours.
So gorgeous papers and the details.

Hugs Riet.x

Anonym sa...

http://www.filmradar.com/member/83701/
Antivirus, Anti spyware, Firewall, etc.

Anonym sa...

I have observed that car insurance firms know the autos which are at risk of accidents and also other risks. Additionally , they know what form of cars are inclined to higher risk along with the higher risk they have got the higher your premium charge. Understanding the straightforward basics involving car insurance will assist you to choose the right form of insurance policy that can take care of the needs you have in case you become involved in an accident. Appreciate your sharing your ideas on the blog.