mandag 19. september 2011

Tusen takk for en flott helg på Målselvscreppa! Del #1

 Ja tenk jeg ble invitert til Bardufoss og Målselvscreppa! 
Så langt nord har jeg aldri vært.
Selv om jeg ikke fikk tid til å se meg så mye omkring, fikk jeg iallefall tid til å treffe mange utrolig koselig damer der oppe!
Jeg tenkte jeg skulle vise det ene kurskortet i dag, 
og noen bilder fra kurset med dette kortet. 
Vi lagde shakerkort og malte med Distress Ink.
(søndag)
 Papirene er fra Pion Design, tekst fra Stempelglede og motivet fra Magnolia
Magnolia var også en av sponsorene på treffet. 
Det var ca 50 stykker på treffet, og alle fikk de et stempel fra Magnolia. 
Nye stempler fra de to siste kolleksjonene. 
Det var også mange andre som sponset Målselvscreppa, så scenen var full av sponsorgaver til premier! 
Også fra Hjerteboden;) 
Flott at så mange stilte opp og gav premier, og overskuddet fra treffet gikk til Redd Barna.
 Her kommer noen detaljbilder av shakerkortet. 
Alle som var på kurset mitt fikk et kit med utstyr til å lage en kopi av dette kortet.
Og de var kjempeflinke, som du kommer til å se på bildene lengre nede:)
 De runde poststemplene er fra Inkido og Papirloftet.
Frimerker fra klippearket til Pion.



 Kurset foregikk inne på SFO på skolen. 
Her er før alle kom.
 Sååå konsentrerte:)

 Er hun ikke flink!!

 Alle som var med fikk et fargekart hver. 
Her hadde de god oversikt over fargene, motivet, og hvilke farger som skulle hvor.
Det er laminert, og fin til å dryppe Distress Ink på.

{Du kan også lese denne posten i Magnoliabloggen}
Det var bildene jeg hadde å vise i dag.
Men flere kommer, jeg hadde jo et kurs til der oppe;)
Tusen takk for at du besøker bloggen min,
og ha en god uke!

13 kommentarer:

Anna sa...

Va fint det blir! Skulle också vilja gå till nåt sånt där... Men jag är inte så insatt och är faktiskt helt ny på området. Kul det hade varit att kunna hantera färg på det viset! Jag är iaf imponerad =)

Meretekj sa...

Tusen takk for to utrolig flotte og lærerike kurs med deg!
Jeg har lært mye, og gleder meg bare til å trene:)
Det var også veldig koselig å treffe deg, Camilla. Klem fra Merete

Jane sa...

WOW! your card is stunning Camilla! gorgeous colours and love all your wonderful details like the little stamp! hugs, Jane x

Kortmanitove sa...

Ååå så flott du hadde laget det! Det fargekartet var bare en fantastisk idé, og kortet ditt var jo helt nydelig... Tenker det er mange damer som øver nå etter all inspirasjon... :)
Tove

Unknown sa...

Camilla your cards are amazing!!!! What talent you have!!!!! Gorgeous, fabulous love to visit here!!!!!

Camilla sa...

Det kortet var bare nydelig, Camilla. Kjempekoselig å treffe deg (selv om det ikke ble så mye prat, jeg ble jo så opptatt med å jobbe med kortene, gitt!) Superfine farger og likte så godt gelatinvinduet!
Veldig morsomt at du tok turen nordover, artig å se bilder.

Camilla:)

Kris-design sa...

Du er flink :)

Anonym sa...

you cards are great and so cute workshop

hugs jurian

Helle sa...

Tusen takk for et koselig kurs,Camilla!
Må nok øve meg med Distressen :-)
Klem fra Helle!

Riet sa...

What a wonderful card Camilla.

Hugs Riet.xx

Pet73 sa...

What a great shaker card! Gorgeous!

May Britts papir og sånt sa...

Tusen takk for to lærereike dager.
Kjempekos å bli kjent med deg.
Gleder meg til jeg skal begynne å øve meg. Klem fra May Britt.

Janine - Ellabella sa...

Ooooh my, this is incredible! I love the image and love how you colored it! AWESOME! Love this!!!