søndag 23. oktober 2011

DT Stempelglede ~ Vintage Christmas

Her har jeg dekorert en enkel papirpose. Og jeg har kost meg med UTEE igjen:)
Ca fire lag med UTEE, og så er motivet lagt på kjøling. Dette sprakk litt vel mye da jeg "knekte" det,
var nok sikkert fordi det var veldig kaldt og stivt da jeg tok det ut ifra frysen.
 Motivet er fra Vintage Christmas kolleksjonen til Stempelglede.
Det er stemplet på glossy papir med Archival Ink.
På baksiden av papirposen har jeg stemplet med stempler fra 
Vintage Garden kolleksjonen.
(+poststempelet mitt)
Papiret heter Vinterfågel og er fra Pion Design.
Båndet heter Seem Binding, det er sprayet med Glimmer Mist-bronse, og krøllet sammen mens det tørket.
Du kan få kjøpt begge stempelkolleksjonene hos Hjerteboden:)
Og du kan også titte på flere dekorerte papirposer her.
Tusen takk for at du besøker bloggen min,
og ha en herlig søndag!

20 kommentarer:

Jorunn sa...

Å herlighet - dette var aldeles nyydelig! Så fint motivet ble med utee. Herlige farger og så lekre detaljer :)

Sol sa...

Nydelig....!!!

Likte så godt "mønster papiret" du har laget selv på baksiden...
Lekkert!! Å den hvite pynten foran... er Nydelig!!..

Елена Яшкова sa...

Super!!! Очень нравиться винтажный стиль!!!

Maria Therese sa...

Nydelig tag! Lurer litt på det post stempelet hvilke stempel det er..
Klem

Miranda Slagboom-de Groot sa...

You've made a very beautiful tag.
Hugs Miranda

Eva Helen sa...

Så fantastisk nydelig laget!De stemplene er sååå vakre og er i ønskelisten min!Sån UTEE må jeg teste ut en dag,for det ser ut som effekten blir ganske kul!

Klem Fra Eva Helen

marijke sa...

wowwwwww this is soooooooo gorgeous

Monique sa...

It's a very beautiful card!
greetings
Monique

Christina C. sa...

I adore vintage and I love tags...yours combines both in a spectacular way!

Kirsty sa...

Hi wow I just love this vintage style so classically beautiful . I love their stamp range I am saving up for them ! Kitty :D

Marita sa...

Nydelig, og så lekkert dekorert♥.

Ha en fin kveld videre.

Klem Marita

Marijke sa...

Hej Camilla!,
Your vintage paperbag looks very GORGEOUS!!!
Wow, stunning creation!!
Hugs,
Marijke

Beatemor sa...

Nydelig. Herlige farger :-)

Lenie Hempen sa...

Wat een prachtig mooie kaart CAMILLA
Echt super lief en schitterend mooi gemaakt.
Verder een fijne avond.


Gr Leny Hempen

bibbi sa...

Så nydelig dekorert Camilla! Og UTEE ja, leeenge siden jeg har hatt den fremme! Kanskje jeg må tørke litt støv av den snart :)

Riet sa...

This is so wonderful Camilla.

Hugs Riet.xx

May Britts papir og sånt sa...

Nydelig tag. Motivet er så flott, og den effekten med utee er kjempeflott.

Klem May Britt

Julie sa...

Wow Camilla! This is just GORGEOUS! I love that picture with the crackle effect. Just wonderful!

Julie

debby4000 sa...

Love your gorgeous card Camilla.
luv
Debby

Anonym sa...

Good – I should definitely pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, site theme . a tones way for your customer to communicate. Nice task..