fredag 14. oktober 2011

Julebok til Hjerteboden's Juleblogg ♥

Her kommer mitt andre juleprosjekt denne måneden. Så jeg er godt igang:)
Vi i Hjertebodens Juleblogg har utfordret hverandre til å lage et bokkort som "fellesprosjekt" i oktober.
Så ta turen innom Julebloggen og se på bokkortene våre!
Her har jeg fargelagt Winter Tilda fra Sweet Christmas Dreams Collection.
Rødfargen er en blanding av Aged Mahogany og Dusty Concord.
Innsiden av bokkortet:
På kantene har jeg stemplet med et gammelt poststempel som jeg en gang kjøpte hos Papirloftet.
{Du kan også lese dette innlegget i Magnoliabloggen min}
Card Recipe:
StampsMagnolia.
PapersMaja Design.
Tools: Tim Holtz-Hardware Findings, Magonolia-DooHickey-Lovely Fence.
Embellishments: Roses (WOC), doily, pearls, lace (Hjerteboden).
Other: Stickles-Star Dust, Liquid Pearls-White Opal, Crackle Paint-Picket Fence. The paperedges are inked with Distress Ink, Walnut Stain.
Medium: Distress Ink, reinkers.
Colours: Vintage Photo, Tattered Rose, Antique Linen, Walnut Stain, Aged Mahogany, Black Soot, Dusty Concord, Weathered Wood.






Tusen takk for kommentarene dere legger igjen!
You make my day

20 kommentarer:

Kati sa...

Your bookcard is sooooo beautiful and the Winter Tilda is soooooooooooooo cute.

Hugs
Kati

Heidi sa...

Ååååååå så fint dette var Camilla. Helt nydelig! Og Tilda er bare sååååååå søt og som alltid fargelagt så vakkert. Blir alltid like glad hver gang det ligger noe nytt hos deg, for jeg bare nyyyyter å se på det du lager. Takk for fin inspirasjon, og ikke minst takk for det du ordnet for meg.

Hjerteklem ♥ fra Heidi

Dena sa...

You have inspired me to make one of these!! This is gorgeous!
Hugs, Dena

Christina C. sa...

OMG...how totally stunning!!!!! love everything about this gorgeous work of art!

NGCARDS sa...

This is beautiful hun xxx

Karen sa...

Wow! THis is stunning! I had talked myself out of getting this stamo, but now I may have to reconsider! lol

applejack cards by sue sa...

This book card is just so beautiful. I adore the colours.

Jorunn sa...

Ååå, så vakkert! Så herlig duse farger og virkelig lekkert fargelagt motiv :)

*mieke* sa...

O totally love it:-)
Hugs Mieke

Jane sa...

Oh this is breathtaking Camilla!! Gorgeous colours, and I love the lace around the top of the book pages - looks beatufiul! hugs, Jane xxx

זהבית שקד sa...

Stunning Card!!!

Anita sa...

Hei Camilla:)

Så nydelig kort med flotte fargesammensetninger:)! Blir virkelig inspirert til julekortene skal lages!

God helg:)

Lenie Hempen sa...

Dit is weer een prachtige creatie Camilla.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Heb een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Camilla sa...

Helt fantastisk bok du har gjort Camilla.
Fina färger och dekos.
Jag har allt klappat på boken hos Magnolia igår:)
Ha en fin vecka kram: Camilla

Tuppenshobbyblogg sa...

For et flott bok kort !!
Nydelig motiv og flott pyntet.
Likte så godt diesen du har brukt på bokryggen.
God helg !
Ps. Ser frem til dere kommer med "shoppen" på Strilascrappen.
Kjersti

Anne sa...

Så sykt nydelig! Jeg elsker motivet og den rosa fargen på det. Jeg vurderte dette motivet sterkt, jeg vant jo et gavekort som jeg skulle ha et nytt motiv for, men jeg endte opp med Tilda på skøyter. Denne her er jo virkelig nydelig også, du fargelegger så perfekt. Jeg elsker den hvite stilen med de lyse varme rosa detaljene.

Riet sa...

This is so wonderful Camilla.

Hugs Riet.xx

Heidi sa...

Utrolig vakker julebok :)

Tammi sa...

Lovely and so sweet! Pretty with the falling snow.

Estella sa...

Hei. Hvordan laget du den greia som ser ut som slik man har på dører? (gud jeg er dårlig til å forklare) Har sett den på mange av kortene dine, men forstår ikke helt hvordan du får det til. Elsker bloggen din!