søndag 5. mai 2013

DT Maja Design - A tag with a birdcage ♥

Søndag igjen, og min tur til å ha et innlegg i Maja Design bloggen!:)
Denne gangen har jeg dekorert en tag. 
Fra siden så ser du bedre 3D-effekten av fugleburet. 
De fleste av produktene jeg har brukt her finner du hos Hjerteboden.
Og i bloggen til Hjerteboden har jeg skrevet og forklart bedre hvordan jeg har dekorert og satt sammen tagen. Så ta turen innom der om du ønsker å vite mer;)
Nå noen detaljfotos:)


Ønsker alle en flott søndag!
Tusen takk for at du besøker bloggen min:)

18 kommentarer:

Reidun Karin Steinnes sa...

Kjempefin. Nydelige ting du lager.

Barbara GR sa...

You amaze me with this tag!!! It`s just AWESOME!!!!
Hugs
Barbara GR

Marja Sch sa...

Just wonderful. Hugs Marja

Véronique sa...

Kjempe lekkert ♥

butterfly sa...

What a fabulous tag, Camilla - stunning dimension!
Alison x

Rita sa...

Nydelige tag :) Masse fine detaljer :) Klem Rita

Romantyczka sa...

Piękne i cudnie delikatne!

Junhild sa...

Den var bare helt NYDELIG! Så vakker og romatisk, jeg digger alt du lager:)

Ha en fin søndag videre

Junhild

Christina C. sa...

Your work is always spectacular and this tag is no exception....brilliant design and the loveliest details!!!!!!

sassy sa...

hiya WOW!!!!what a fabulous tag love the lay out and colours perfection hugs sassyxxxx

Riet sa...

This is so wonderful Camilla.

Hugs Riet.xx

Camilla sa...

Så vackert detta var. Och en härlig 3:D effekt.
Vackert dekorerat av vackra vår papper från Maja.
Önskar dig min vän en härlig vecka.
Kram Camilla <3

Handmade By Doris sa...

Cudowny i romantyczny tag!

Yana Ch. sa...

Its so sweet) I like u tag!)

DeeDee sa...

Just like a dream... beautiful!

Hugs,
Diana

ellabella sa...

Beautiful. As always loving your colouring and great lay-out. You always add the perfect details,
Hugs, Janine

Kristine sa...

For en nyydelig tag!!
Elsker fargene du har brukt,
og ikke minst alle de detaljene s
øte detaljene!

Mary Paulyn sa...

Magnificent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just too magnificent. I really like what you've acquired here, really like what you're stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I can not wait to read far more from you. This is actually a terrific site.