søndag 5. mai 2013

DT Maja Design - A tag with a birdcage ♥

Søndag igjen, og min tur til å ha et innlegg i Maja Design bloggen!:)
Denne gangen har jeg dekorert en tag. 
Fra siden så ser du bedre 3D-effekten av fugleburet. 
De fleste av produktene jeg har brukt her finner du hos Hjerteboden.
Og i bloggen til Hjerteboden har jeg skrevet og forklart bedre hvordan jeg har dekorert og satt sammen tagen. Så ta turen innom der om du ønsker å vite mer;)
Nå noen detaljfotos:)


Ønsker alle en flott søndag!
Tusen takk for at du besøker bloggen min:)

17 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin. Nydelige ting du lager.

Barbara GR sa...

You amaze me with this tag!!! It`s just AWESOME!!!!
Hugs
Barbara GR

Marja Sch sa...

Just wonderful. Hugs Marja

Veronique sa...

Kjempe lekkert ♥

Words and Pictures sa...

What a fabulous tag, Camilla - stunning dimension!
Alison x

Rita sa...

Nydelige tag :) Masse fine detaljer :) Klem Rita

Rom-a sa...

Piękne i cudnie delikatne!

Junhild sa...

Den var bare helt NYDELIG! Så vakker og romatisk, jeg digger alt du lager:)

Ha en fin søndag videre

Junhild

Christina C. sa...

Your work is always spectacular and this tag is no exception....brilliant design and the loveliest details!!!!!!

Unknown sa...

hiya WOW!!!!what a fabulous tag love the lay out and colours perfection hugs sassyxxxx

Riet sa...

This is so wonderful Camilla.

Hugs Riet.xx

Camilla sa...

Så vackert detta var. Och en härlig 3:D effekt.
Vackert dekorerat av vackra vår papper från Maja.
Önskar dig min vän en härlig vecka.
Kram Camilla <3

Handmade By Doris sa...

Cudowny i romantyczny tag!

Unknown sa...

Its so sweet) I like u tag!)

DeeDee sa...

Just like a dream... beautiful!

Hugs,
Diana

Janine - Ellabella sa...

Beautiful. As always loving your colouring and great lay-out. You always add the perfect details,
Hugs, Janine

Kristine sa...

For en nyydelig tag!!
Elsker fargene du har brukt,
og ikke minst alle de detaljene s
øte detaljene!