mandag 12. mai 2014

Til konfirmanten ~ Staffelikort ♥

Her kommer enda et konfirmasjonskort ifra meg.
Rosa og jentete:) og et staffelikort denne gangen. Tror ikke jeg har laget staffelikort til konfirmasjon før, så det fikk jeg lyst til å lage.
Motivet er fra Saturated Canary og heter Emma
Du finner henne i HJERTEBODEN.
Hjerteboden har nå "17-mai salg", og har 20% rabatt på ALLE varer fram tom 18. mai (om du handler for over 400,- og innen Norge)!!
Husk rabattkode: rabatt20
Jeg har fargelagt med Distress Ink, re-inkers. Glitteret er Stickles - Star Dust.
Papirene er fra Maja Design - Vintage Spring Basics.
Jeg har også brukt Frantage - Shabby White rundt kanten på motivet.
Teksten på tagen er fra Stempelglede og platen "Til Konfirmanten".
Under ser du kortet fra siden.
Jeg har brukt en GoKreate dies til formen på kortet.
Jeg har festet en liten papirpose under skrivefeltet, til å ha penger i.


Tusen takk for at du besøker bloggen min,
og for koselige kommentarer!
Klem, Camilla

2 kommentarer:

Tammi sa...

Pretty easel shape...stunning and beautiful Camilla! ~hugs

artiza sa...

phenomenal...