fredag 27. mars 2015

Easter Egg ♥


Endelig påskeferie! Og her kommer det bilder av noen påskeegg jeg har laget/dekorert.
De er ganske små, og søte å ha til pynt i påsken; eller å gi som en liten gave.

De er laget av fire små påskeegg som jeg kjøpte hos Nille. De var i en 4-pakning til 35 kroner. Eggene er malt med tre strøk hvit gesso. Deretter, da de var helt hvite, smurte jeg dem inn med Crackle Paste. Da fikk de en mer ruglete overflate.

Jeg har pyntet med osteklut underst, så to fjær (fra Panduro) deretter festet jeg på blondebåndet. Så en blondeblomst, bast og en stor hvit blomst på toppen. Jeg har også festet på noen knapper og tekst laget med dymo (fra Kremmerhuset).


Her kommer noen bilder av alle fire eggene:
Den gule sommerfuglen er stemplet med et Stempelgledestempel fra platen Vintage Baby.


♥♥♥


♥♥♥

Da vil jeg ønske alle en riktig god påske!
Påskeklemmer fra Camilla ♥

2 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fine :)

God påske til deg og gutta!

Words and Pictures sa...

Stunning!
Alison x