mandag 7. november 2016

Maja Design Mood Board for November


Heisann! Her kommer kortet mitt til Maja Design sitt Moodboard for November. Jeg har blitt inspirert av juletema og fargene rødt, grønt og beige. Jeg håper du vil delta også. Vil du vite mer om utfordringen, så ta en titt i Maja bloggen.


Teksten er ifra Wycinanka. Nydelig tredekor. Konglene er kjøpt på en interiørbutikk, og jeg har malt de litt med White Gesso. Papirene er fra den nydelige julekolleksjonen I Wish.


De kule tagsene er fra Magnolia sin Vintage Box vol 3. En helt fantastisk pakke, med så mange muligheter! Stemplene jeg har brukt på tagsene er også fra samme boksen. 


Frimerkene er stanset ut på Maja papir fra den siste kolleksjonen "I Wish". Og diesen til å lage dem er også fra Vintage Box vol 3. Det er ikke så lett å fa tak i Magnolia sine ulike boxer, om du ikke har bestilt dem på forhånd. Men jeg har sett at Bikuben har noen inne, om du er interessert:)


Litt lag på lag som vanlig ;) Motivet er fra Magnolia sin siste kolleksjon som heter Aspen Holidays. Denne vakre Tidaen heter Berry Tilda.  malt med Distress Ink, re-inkers.


Her er den nydelige inspirasjonskollagen fra Maja Design: 


Tusen takk for at du besøkte bloggen min! 

Klem, Camilla

2 kommentarer:

Sol sa...

Hærlig kort!.. Nydelige lag på lag. Lekkert pyntet .. og frimerkene er Supre!!

June sa...

Rett og slett et nydelig kort! Fargeleggingen din er helt fantastisk!!