søndag 18. februar 2018

A new post for Maja Design today!


Heisann! Her kommer en tag jeg har laget for Maja Design.
Du kan også se den i Maja Design sin blogg i dag.
Jeg har brukt de vakre papirene fra Celebrate kolleksjonen. 
Om du vil være med på konkurransen min litt lengre ned i bloggen,
kan du vinne hele kolleksjonen! 
Ta en titt HER.


Jeg har fargelagt Masquerade Tilda ifra kolleksjonen "You are Invited
som kom som julekalender i desember.
Brillene oppe til høyre er laget med en dies som kom i samme 
julekalender. 
Jeg har fargelagt med Distress Ink, re-inkers og Markers. 
Altså både blekket og tusjene.


Den store tag'en er laget med en Sizzix dies, 
mens de to små tag'ene er laget med Tilda tag, en dies fra Magnolia.
Jeg har påført hvit gesso rundt omkring på papieene og på blomstene.
Og litt Frantage - Shabby White. Det er embossingpulver
som jeg smelter med varmluftspistol.


Øverst på bildet over ser du teksten Gratulerer. 
Den er stanset ut fra en dies fra Papirdesign.


Blomstene er fra Wild Orchid Crafts.
Poststempler og tekst på tag er fra Stempelglede.


Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Klem,
Camilla

2 kommentarer:

Patty O'Malley sa...

What a beautiful tag, Camilla! I love all the fascinating details!

Ally sa...

oh my, this is just divine! I love the soft touch and the colouring and the lush details! Eyecandy and jawdroppingly gorgeous.
xx, Ally