onsdag 21. mars 2018

Konfirmasjonstag'er med stempel fra Ett Trykk!


Heisann!
Her har jeg laget noen konfirmasjons-tag'er til 
tøffe gutter ;)
Her er stempelplaten jeg har brukt:


Jeg har planer om å gi konfirmantene her hjemme hver sin hilsen i år,
så denne stempelplaten var helt super!!
Både kloke og fine ord å ha med seg,
og også standard "Til konfirmanten" stempler.
Jeg har brukt de fleste av stemplene her over på tag'ene mine, 
der jeg også har festet to tag'er inni en liten lomme
på siden av tag'en:)
Og på de små tag'ene passet det godt med 
noen kloke ord på veien.

Det er kampanje på denne stempelplaten nå
til bare 100,-!!
Du finner den i nettbutikken til Ett Trykk.

Mønsterarkene jeg har brukt (også motivene) 
er fra Maja Design og Denim & Friends kolleksjonen.

Det er tilsammen seks tag'er. 
Her kommer noen bilder:














Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Du kan også lese denne posten

Klem,
Camilla

1 kommentar:

Patty O'Malley sa...

Awesome masculine tags, Camilla!