lørdag 7. juni 2008

Dorullkort-utfordring hos ScrappeMania

Mitt første dorullkort!!:)
Jeg fant utfordringen hos ScrappeMania.
Jeg har stemplet (Archival Ink, Coffee) rundt kantene med swirlen fra Stempelglede.
"Til en venn" på tagen er også fra Stempelglede. Den er stemplet med Archival Ink også, men så embrosset to ganger med Blank embrossingpulver. Kanter er svertet med Distress Ink, Vintage Photo og ColorBox fluid chalk, Dark Brown.

Perler og mynter til pynt er ifra Kort og Godt. Blomster og blad fra Prima.

9 kommentarer:

Filharmonica sa...

Så utrolig mye flott du har laget!
Jeg er mektig imponert :-) Dorullkortet er helt nydelig :-))
Gratulerer også med "månedens blogger"! Har lagt til link til bloggen din fra min egen blogg. Hyggelig om du tar en tur og besøker meg på http://filharmonicasverden.blogspot.com
Ønsker deg en flott helg i sommerværet :-)

Caroline sa...

ojojoj..nok et herlig kort :) ..
du får med de nydeligste detaljer på tinga du lager!! ikke rart man må inn og snoke her støtt og stadig.. hihi

Alina sa...

it's sooooooooooooooooo beautiful , Camilla , so elegant ! Have a nice weekend .

Monique sa...

Oh Camilla, it's beautifull !! I love it :)).

Hugs Monique

Hanne sa...

WOW, SÅ LEKKERT!!! Her er det bare å ta fram de store bokstavene, for dette falt virkelig i min smak! Fikk virkelig lyst å prøve på et sånt nå :) Så masse lekre detaljer du har klart å få til å bli så harmonisk på så liten plass *sukk* jeg er virkelig impregnert! ;)

Gode klemmer fra Hanne:)

Anonym sa...

oh my gosh, this is so beautiful, a dream, wow

Gladie sa...

Fantastisk lekkert!

Nikki Fairbairn sa...

This is just stunning Camilla...Hugs, Nikki x

Anonym sa...

One thing I'd like to say is the fact that car insurance termination is a feared experience so if you're doing the best things being a driver you will not get one. Many people do get the notice that they've been officially dropped by their particular insurance company they have to struggle to get extra insurance following a cancellation. Inexpensive auto insurance rates are often hard to get following a cancellation. Understanding the main reasons with regard to auto insurance termination can help motorists prevent completely losing in one of the most essential privileges accessible. Thanks for the suggestions shared by means of your blog.